Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
noo u nás na ostravsku se říkávalo
„nebuď blbá a dej mi“
Vaše touha lepších zítřků, tam někde hluboko ve mne, probudila první verše známé budovatelské písničky (Kupředu levá, zpátky ni krok!)
„Už rozvil čas a voní nadějemi
svobody slunce, prší z oblaků.
Vpřed soudruzi, hle, zaslíbenou zemi,
kde už není pánů, ani žebráků …. “nikdy mne nenapadlo, že úvod složili „nadržení“ motorkáři :o)
já mám jednu práci a stíhám taky 🙂
jo a mám psa, jednohomožná jen „neskalní“ nejsou schopni napsat takto hodnotný příspěvek do diskuse 🙂
ale už se na Vás taky těším, až si společně „zabubláme“
mám obavu z toho, že Vám to říkám častěji, než ženě vlastní 🙂ještě dvakrát chrchr a je to tady
jj dojde i k prodloužení kabelu, přesně o tu délku udělátka 🙂
takže Attila v zaslání dalších udělátek nevidí, žádný problém
1) PayPalem na e-mail: webshop(zavináááč)healtech-electronics.com pošleš 12, EUR do zprávy pro příjemce napíšeš „Custom GPX cable for automatic turn indicator – Yamaha XV1900 Raider – Prijmeni Jmeno“
2) z PayPalu tu přijde ID transakce3) napíšeš Attilovi emil na adresu support(zavinaccc)healtech-electronics.com
„Ahoj Attila,
i send you 12 EUR per PayPal
ID transakce: 0JL123456Y582462E (pochopitelně tobě přijde emilem jiné)
with subject:
Custom GPX cable for automatic turn indicator – Yamaha XV1900 Raider – Prijmeni JmenoMy address is:
Jmeno Prijmeni
Raider 1900
12345 Yamaha
Czech Republicbest regards
Jmeno“4) od Attily ti následně přijde číslo jeho balíku, které se dá dohledat na balících České pošty
5) Attila je zaměstnanec přímo „healtech-electronics.com“ tedy přímo výrobce GiPro, dle mne není tedy třeba se obávat o peníze
6) je třeba dodržovat e-maily, tak jak jsem napsal, je rozdílný kam posíláš kule PayPAlem a kam píšeš Attiovi
7) v PayPalu si před platbou nejdříve nastav aby použil kurz pro převod EUR tvé banky, aby tě ta platba nevyšla zbytečně draho, návodů je na netu spousta třeba tady (za tuto radu se zkušenějším omlouvám)Ahoj, napíšu Attilovi, zda je možno objednávat další kabely.
platbu PayPalem snad zvládneš :o)
když to tak čtu, ještě více mne mrzí, že jsem nemohl
ale kladné body, které jsem nastřádal za ten týden s manželkou „vlastní“ se ještě budou hodit 🙂Také musím vyseknout poklonu Toshovi a všem, kteří se podíleli na organizaci.Jelikož nám se problémy vyhýbaly, jako vždy maximální spokojenost.Navíc obrovské nadšení, bo první akce na mém „pomeranči“.
Také musím vyseknout poklonu Toshovi a všem, kteří se podíleli na organizaci.
Jelikož nám se problémy vyhýbaly, jako vždy maximální spokojenost.
Navíc obrovské nadšení, bo první akce na mém „pomeranči“.No nevidím to tak jednoznačně, ten současný model v zahraničí funguje, oba mají své a dle mne, ta samotná jízda ti dá více. Ano tatík za zády, objímající tvé boky, ti v krizi pomůže moto zastavit. Ale vézt za sebou 100 kilo a s ním se učit bambelat se v zatáčkách, asi bezpečné jízdě a technice moc nepřidá.
Dle mne je problém v těch „cvičištích“. Základem je vše opakovaně odedřít v nízkých rychlostech na malém plácku a pak se teprve pustit do města. K ničemu není, čas pro „jízdy“ trávit na rychlostní komunikaci.
Ale jsem si i vědom finanční náročnosti těchto „cvičišť“, kdo je vybuduje, z čeho bude financovat provoz. Pak se pochopitelně nabízí varianta „vyrazit do víru velkoměsta“.
Následně je to hlavně o tom, jak to má „mladý motorkář“ urovnáno v hlavě.klidně z toho udělej součást návodu :o)
a tady to smaždíky za návod
všechna čest s tou váhou, a „přitom taková blbost“jen ještě takové doplnění (rada zdejšího člena),
tím seřizovacím šroubem na protější straně osy, se dá řemen seřídit tak, že běhá v řemenici s asi dvou milimetrovou mezerou, na každé straně řemenu.
– motorku ještě na zvedáku nastaruji, vrazím tam jedničku a nechám protočit „zadní“ kolo
– dotáhnu, případně povolím seřizovací šroub na protější straně osy, než je řemen
– na závěr ještě překontroluji napnutí řemene
– a dotáhnu zadní osu (doporučeným momentem 150Nm)Ahoj,
Martas.j si loni přečalounil komplet obě sedla, si myslím, že měnil batůžku i vnitřek sedla. Zkus dát řeč s ním jak je dupka batůžku spokojená.Ahoj
zadní gumu 240, mi včetně vyvážení udělali v MístkuBestdrive pneuservis MOTO
dole na stránce máš různé varianty, já si kolo sundal sám a odvezl na danou pobočku, „mekanik“ ochotně přinesl osu, zda je v jeho silách kolo i vyvážit, stálo mne to dvě stovky
klíč jsem nechával vybrousit minulý týden
polotovar jsem kupoval klíč z Ali
no a v klíčnictví za 100,- Kč udělali zuby
paní mne strašila, že u polských a čínských polotovarů se běžně stává že nejde zasunout, ale vše funguje bez problémůdíky všem za pozitivní reakce
@Tosha: nemám na to žádná autorská práva, možná by mě lehce sralo, kdyby se někde objevilo jako práce někoho jiného, ale jestli to někdo přepošle nějakým svým kumpánům, kteří zde nejsou členové, nijak neovlivním. Proto jsem také soubor nijak nezamykal, zakázal možnosti jeho tisknutí a pod. ( stejně jen formality ). Sám jsem toto v originálu odstranil.
Určitě jsem PRO, aby bylo ve vlákně „Ke stažení“, páč v budoucnosti bude určitě lépe k nalezení.
A na počátku, asi byla myšlenka to vyrobit pro toto fórum.
Nazval bych to „poděkováním“, za tvou práci tady.Ha, to mne nenapadlo
sice to neřeší Dekru a STK, ale …
avšak nemám vykuchaný origo výfuk, je to jakási zkrácená otevřená verze, prodává se ofiko v USA
mi ten výfuk teď končí s osou zadního kola (přesahuje tak o 5cm),, na rozdíl od origo, který je skoro až k ráfku.
Raw Designedit: na videu je vidět jak ten výfuk ušmikne
TOSHA výborně, bravo lze editovat příspěvky
Ahoj Jirko,
díky za snahu a tipy
přiznám se, že by se mi líbila ta varianta půjčit demontované jen na přihlášení Raidera a pak mít čas koupit koncovky „in good condition“. Nechce se mi na „pomeranč“ dát hned podřené, nerad bych to uspěchal. Když je moto pojízdná a někteří si ten rachot i užívají. Třeba bude stačit koupit sousedům jen špunty do uší :o)Pawuuk, díky
ale asi neumím hledat 🙂
U mě na Allegru jen
Tłumik wydech czarny YAMAHA XV1900 RAIDER 08-15r jenom koncovka(černá) za 14tis
Tłumik do Yamahy XV 1900 Raider komplet za 11tis. Kč
a pak nové Cobry
R.
Adame, Adame k*#va se neříká, ale
„Raider a život je skvělý“
v mém případě to zjistím až na jaře :o) -
AutorPříspěvky