Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
já po dovozu z USA vše vyřídil u DEKRA a v DALŠÍ ZÁZNAMY doplněno při registraci:
*21: 18M/C X MT 8.00; 240/40 R 18M/C 79H
Motocykl plní požadavky zákona č. 56/2001 Sb., ve znění pozdějších změn a doplňků a výjimkami z vyhlášky č. 341/2002 Sb., které byly uděleny MD na základě rozhodnutí č.j.: 455/2019-150-VYJ2/1.To rozhodnutí č.j. 455/…. mi po kontrole na DEKRA přišlo z Min. dopravy jako schválení návrhu zapsání změn z DEKRA, a je na pravidelné STK u motorky vidět na základě čeho jsou tam ty změny vepsány (je to papír za který dáš 15.500 Kč).
Vysvětloval mi, že to je to nejpodstatnější, ten záznam u MD, že pojišťovnu následně nezajímá, že ti někdo na STK vepsal širší gumu, z pohledu pojišťovny ta motorka nemá na cestě co dělat.
Pán na DEKRA mluvil celkem rozumně a už asi něco zažil. Vysvětlil mi, že zápis za dva, tři, pět tisíc jsou celkem vyhozené peníze. Páč vše funguje jen do doby než se něco semele. A pokud znám někoho na STK tak dobře, tak to tam můžu zajet ke kontrole i na té nezapsané 240/40.Jooo on viděl zápis pneu 240/40 realné jen na SCLko, páč SCL má širší ráfek a tedy nedojde k deformaci gumy, která by ovlivnila jízdní vlastnosti motorky. On by návrh na zapsání změn u klasického Raideru na MD ani neposílal.
@o.k.y.s.: mohl bych poprosit o link na tu opravnou sadu z All Balls
oh pánové děkuji,
v lednu se zeptáš a v září se tady rozjede diskuse 🙂 nepatrně rychlejší je už snad jen McDonald 🙂koupil jsem filtry i čistící sadu, filtr byl naolejovaný
snad to nebyl důvod, proč jsem musel vyměnit řemenici na zadním kole 🙂Nezmám podrobnosti, jen bych doporučil při sjednání prověřit. Bo při pojištění „Evropa“ můžeš být lehce překvapen, že zeměpisně tam patří, ale jinak „jiný svět“.
Já se tam nechystám, ale má ČPZP v online formuláři cestovního pojištění řeší Slovensko / Evropa / celý svět. Tedy jednoznačně následně moje chyba, bo určitě v bodě 376(q) je uvedeno, že na Ukrajinu se nevztahuje. A při sjednání potvrdím, že jsem vše řádně nastudoval.
Nenapadlo by mne se pídit zda mají zastoupení na Ukrajině.Objednával jsem komplet přední světlo v Ži & Ži s.r.o., Lipník nad Bečvou (zizi.cz)
hodně ochotní, dokonce jsem je ukecal na 10% oproti partsdepota brzdové desky v ostravské prodejně Yamaha, za stejné ceny jako z partsdepot.cz a nepočítají si dopravu.
Ahoj Stanley,
jsem zcela v poho
tak jsi mne donutil vytáhnout techničák a můj pomeranč je při jízdě lehce hlučnější
(mám napisano 93db/3.190ot(min-1) a za jízdy 80dB)
já si raději nechám „podržet“ 🙂 a lehce popotahovat hadičku
@pawuuk: ba ba, zatím je to až pod Insbruckem, ale ti „zelení teroristi“ nám časem vezmou všechny radosti 🙂“ Spotřeba masa a mléčných výrobků by se v Evropské unii mohla omezit podobně jako emise v autoprůmyslu. Prosadit to chce vlivný lídr Zelených Bas Eickhout. Členské země by do roku 2030 měly snížit konzumaci masa a mléka nejméně o třicet procent, nastínil nizozemský politik.„
budeme rádi když otevřou Slovensko, věřím i v Rakousko v červenci
ale Tome s Čínou bych letos vůbec nepočítal 🙂
jeden člen tady to řeší tak, že osloví prodejce Yamaha motorek v USA a zjistí si, zda nemají nějaký kus skladem, který zanechal někdo protiúčtem při koupi nové motorky, už takové přivezl
to co jsem ti poslal, jsou asi dvě největší aukční portály
já mám zkušenost s koupí Raidera z iaai.com
jak je vidět, je tam momentáně celkem nezničený bílý Raider rv2013 s necelými 7tis mil, není na něj ještě stanoven datum aukce, ale bude o něj jistě velký boj (bohužel nemá tebou požadované Cobry, jen Vance Hines)nebál bych se koupě ani od poláků, vyjebat s tebou může i čech
často mají motorky právě z těchto aukcí, někteří z nich, ti solidnější, ukážou i fotky jak vypadala motorka v USA, ještě před opravou
mají zmáknutý svoz do přístavu, naplnění kontejneru, ukotvení moto v kontejneru,
mají odzkoušené celní deklarace v Brémách, kde papírově vyclí moto jako hromadu šrotu 🙂i na aukci nutno počítat se skutečností, že některé fotky jsou udělány tak, aby nebyla drobná poškození vidět (např. ten bílý Raider na jedné fotce vypadá, že má ohlý zadní nosič, na jiných fotkách je nosič v ose motorky)
Raideru se pochopitelně lidé jen tak nezbavují, není lepší stroj 🙂
a podobný se hned tak dělat nebudenetuším oč se ti jedná, páč obrat „nebo tak něco“ se dá dost těžko pochopit
odhaduji, že nehledáš stránky ofiko prodejců (https://usa.yamaha.com/ je funkční)aukce bouraných motorek, kde se dají občas najít hezké kusy, najdeš tady
iaai.com
copart.comTak se omlouvám. Ten návod z motorkari.cz je jiný. Jsou v něm i stránky, které jsem vynechal. Ráno moudřejšího večera.
Omluva i za stres. který jsem některým způsobil 🙂trochu mne překvapilo,
že ten manuál někdo 3.9.2019 nahrál na motorkari.cz a ještě jej převedl z .pdf na .docx a změnil název„Přišli jsme na to, jak zásadní emoce se za zdánlivě banálním produktem může skrývat,“ komentovala Paulette Balson, ředitelka skupiny BAME. „Jeden z našich kolegů během průzkumu uvedl, že se jeho dítě stydělo ve škole za náplast na obličeji, která se nehodila k barvě jeho pleti. Uvědomovalo si zkrátka, že vyčnívá.“
Jaké „snažili“? 🙂
Divocí slováci nás donutili vyjet až na horní, asi parkoviště.Tedy ve vší úctě Tome,
ale když jsem se pustil do čtení prvního odstavce s popisem tvého zážitku s paní Kadlčkovou, značně jsme se orosil.
Ohromilo mne, že jsi zde otevřel vlákno, kde Vy zkušení, budete nám „vesničanům“ popisovat své zážitky s přítulkyněmi a návštěvami hampejzů.
Už jsem si chtěl zrušit předplatné „NEI reportu“. 🙂Prosím, když tedy zvolím variatu KN filtru.
Potřebuji tento typ K&N YA-1906?
Ten nově koupený filtr je již naolejován, nebo potřebuji koupit hned i ten „KN oil air filter“?používáte i ten čistič? nebo vyperete ve vodě a naolejujete?
díky R.
já mám na svém „pomeranči“ tuto verzi
tři rychlá bliknnutí, tři pomalá a následně trvale svítící světlo
a přitom taková blbost za 2,12 USDbyla to vlastně první věc co jsem ubastlil, páč jsem to shledal zajímavým bezpečnostním prvkem,
mám to zapojeno pomocí těchto konektorů tak, že mohu přřed STK odpojit a nechat jen origo brzdové světlodo boha Palo to mi nedělej
nejdříve mi 9.10. slíbíš, že se neuvidíme a pak šok, včerejší informace, že přijedeš 🙂
celou noc jsem nespal a snažil se s tím vyrovnata jeb, dneska zase změna, tedy taky koukám
přísahám já po Toshovi nechtěl, aby ti napsal 🙂
Boha Palo, ty jsi mi výše skoro slíbil, že nepřijedeš 🙂
My pojedeme zítra na Štrbské pleso, tak bychom se mohli potkat tamUž se těším, ja snad dnes ani neusnu 🙂
Bojoval jsem se svým důlkem v nádrži.
Shlédl nespočet videí, kde narovnají cokoliv a zdánlivě jednoduše metoda PDR (Paintless Dent Repair)Navštívil jsem speciálku v Ostravě, pro informace a cenu. Pán nebyl dvakrát nadšený, že se nedá dostat k důlku zevnitř nádrže, mumlal něco, že by se pokusil a nakonec vypustil cenu 4.500,- Kč. Ohledně záruky na nepoškozený lak, se taky kroutil „že by nemělo“, ale s ohledem na to, že se jedná o důlek proti směru vyboulení nádrže, hrozí jakési riziko.
Rozhodl jsem se pro domácí opravu, a zakoupil vytahovátko dolíků na čínském šopu. Dvě odpoledne a dolík statečně odolal. Občas jsem si nalhával, že už je menší.
Abych si zlepšil náladu, rozhodl jsem se opravit prohlubeň na „citrónu“ ženy mé vlastní. Dolík v místě napojení střechy k „Cé sloupku“, jakoby někde na parkovišti, někdo pěstí praštil do toho zlomu. Pomocí tří přilepených čudlů, výsledek takřka dokonalý. Ve své chamtivosti jsem chtěl ještě dorovnat a DOPR..LE na čudlu zůstala, při jeho odstraňování i vrstva laku, tedy ten průhledný co kryje metalízu. Citrón má nějakých 12 let, parkovaný venku, tedy asi laku neprospělo to místní chvilkové zahřátí lepidlem, které z tavné pistole vytlačíš na čudl.
Manželka se o tomto kosmetickém nedostatku s ohledem na svou výšku nikdy nedoví, opět obrovská výhoda její velikosti 🙂 ale se.e mne to. Pochopitelně, že méně než kdybych si to vytvořil na nádrži svého „pomeranče“.🙂
-
AutorPříspěvky