o.k.y.s

Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 13 příspěvků - 1. až 13. (celkem z 13)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Vytahaná řemenice zadního kola #17304
    o.k.y.s
    Účastník
    Účastník

      a zde foto

      odpověď na: Vytahaná řemenice zadního kola #17297
      o.k.y.s
      Účastník
      Účastník

        Ahoj,tak jelikož mé umění s vkládáním fotek dneska opět několikrát zradilo,zkusím to jinak,tady popíšu celý problém a pak vložím fotky zvlášť 🙂
        kdysi sem tu řešil řemenici,jedná se o chromovou scl,myslím že s tím bude mít jednou problém každý majitel této řemenice neboť ten největší problém je právě chrom,začne se odlupovat,tvořit šupinky,ty se zabodají do řemene, řemenice a začíná nezvratné ničení.které je pak docela rychlé.
        přemýšlel jsem jak to vyřešit opravou řemenice, jenže to by bylo nákladné a nevím jaký by to mělo vůbec výsledek,protože origo se dost špatně shánía hlavně pak ta cena,to je opravdu masakr, řekl sem si teda že použiju jinou.
        pročetl sem milion odkazů a shlédl pár videí a podle toho zjistil že by měla sedět,aspoň co se týče rozteče šroubů“což je vlastně to nejpodstatnější“ z harleye,přímo pro ročníky 84-99.
        pokukoval sem na ebay jaké tam mají a padla mi do oka ve velikosti 65 zubů a tloušťky řemene 1,5 palce.
        origo na raideru je 30mm a harley používá tuším jen 25-28-37mm takže sem se rozhodl pro 37 jelikož raider má pěkný krouťák. objednal sem ji,sice s různými problémy dorazila a já se na to vrhnul.
        první věc co bylo potřeba, protože má řemenice 2 vnitřní průměry,zvětšit ten menší a naopak pro ten větší vyrobit vymezovací kroužek,který jsem nalisoval na unašeč řemenice.další věc byly šrouby, řemenice měla 11mm a raider používá 12, říkal sem si že abych zbytečně už nezasahoval do řemenice, vyrobím si dvou rozměrové štefty,nakonec sem se na to vybodl a prostě jen opatrně převrtal díry abych nepoškodil chrom.
        řemenice byla na unašeči a hurá nacpat kolo na osku.
        mám pneu 240,což se ukázalo jako další malý zádrhel,abych zachoval spodní plastový kryt řemene,který sem za každou cenu zachovat chtěl,musel sem řemenici vysunout doleva, vyrobil sem podložku,žemenice sedí,kryt řemene taky,ale další problém je přední řemenice,tím že sem tu zadní vysunul doleva,potřebuju vysunout i přední. na hřídeli to nejde,takže musím vyříznout střed udělat mezivložku,jenže je to ze sakra tvrdého matroše,takže si ji na tom mém soustruhu neupichnu a musím počkat než mi to vyříznou na paprsku. pak si ji už zapracuju.takže jak budu mít hotovo,dám další info, podotýkám že pokud bych měl zadní pneu 210 nemusím tohle už vůbec řešit.

        odpověď na: Gufera vidlic #17289
        o.k.y.s
        Účastník

          https://www.allballsracing.com/
          A tady je odkaz na stránky All Balls kde si můžete zjistit co vyrábí na raidera, co to zhruba stojí a podle čísla jde objednat i u nás 😉

          odpověď na: Gufera vidlic #17262
          o.k.y.s
          Účastník

            Když to jde a můžu,rád pomůžu 😉

            odpověď na: Gufera vidlic #17251
            o.k.y.s
            Účastník

              Jinak kdyby někdo sháněl třeba opravnou sadu na zadní kolo+řemenici, -ložiska a gufera, all balls dělá taky opravnou sadu komplet zadku,dá se sehnat za 1500 kč. podotýkám že origo jedno jehličkové ložisko stojí 2500..
              a tady je odkaz na nějaké díly na raidera i midnight stara, co se týče gufer a pod 😉 http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/xv_1900_a_midnight_star/11/
              doufám že jsem něco neporušil tímto linkem 😀
              já tady s tím vkládáním mám trošku problém 🙂

              odpověď na: Gufera vidlic #17250
              o.k.y.s
              Účastník

                Ahoj,promiň moc často tu nebývám,jinak opravná sada od all balls je pod číslem 38-6105 dá se sehnat i u nás ale je vyprodaná,naskladnění má proběhnout někdy kolem půlky ledna,jinak podotýkám je to opravná sada pouzder,horní a spodní uložení,já si ale poradil jinak,protože nebyla na skladě, měl sem doma zánovní sadu z Hondy cr 250 06,když se zabrousí zámky, tak sedí ještě lépe než origo, protože stačí aby jsi měl trošku vyšoupané spodní vedení a už i ty origo budou volnější.teď chodí tlumiče nádherně volně a ani se nehnou.

                odpověď na: Primární převod, vůle #17223
                o.k.y.s
                Účastník

                  Ahoj,tohle je bohužel u Raidera normální jev,nedá se s tím nic dělat a to cukání je jak říkáš docela otravné,ale po nějaké době si na to člověk zvykne 😉

                  odpověď na: Gufera vidlic #17222
                  o.k.y.s
                  Účastník

                    Ahooj,tak po dlouhé době jsem opět tu.jinak gufera sedí z midnightstaru. mají stejné tlumiče,jen Raider má o něco delší trubk,číslo gufer je 46x58x10. Viděl sem že na netu někdo dokonce prodává i vnitřní pouzdra,ta spodní,údajně nesehnatelná za astronomických 3500 kč, našel sem opravnou sadu od All balls všech pouzder-tzn horní,spodní+pérka a gumičky za 1200kč

                    odpověď na: Vytahaná řemenice zadního kola #12255
                    o.k.y.s
                    Účastník
                    Účastník

                      čau,SCL mělo prej 13500mil,ale tomu nevěřím,na zadním blatníku sem našel štítek z nějakého yamaha servisu,ještě z USA kde je číslo hodně špatně čitelné,ale je 6timístné,takže si myslím že to mělo asi 131000 mil,řemen je origo,co sem měřil tak ten je naprosto v pohodě, jen je trošku oškrabaný z drážek které se na řemenici díky jejímu stavu udělali.takže teď je jen jedna odpověď správně,buď někdo jezdil s hodně nataženým řemenem,tudíž to zničilo řemenici a nebo už má prostě opravdu najeto 131000 mil což by pak odpovídalo stavu samotné řemenice a nebo mě ještě napadá že je to poskládané z více dílů SCeLek.

                      odpověď na: Vytahaná řemenice zadního kola #12238
                      o.k.y.s
                      Účastník
                      Účastník

                        čau,obrázek sem nahrál tak,jak byl postup v sekci nahrávání obrázků,pokud sem se něčeho dopustil,tak se omlouvám,ale opravdu sem jel podle návodu. z čeho usuzuju že je vytahaná?i z fotky je patrné že řemen v řemenici plave,drážky jsou skoro o 3 mm širší než je oblouček řemene, což je špatně,jelikož nahoře řemenice jsou zuby zapřené do předku zubu a na spodku řemenice přesně opačně,takže pak řemen nezapadá pěkně do žlábků ale na spodní straně se mírně opírá o vrcholek zubu,což není dobré,způsobí to vibrace řemene a chod není hladký,kdežto hnací řemenice,co je na motoru,sedí na řemen jak ulitá.

                        odpověď na: Vytahaná řemenice zadního kola #12219
                        o.k.y.s
                        Účastník
                        Účastník

                          IMG-20190906-192226

                          (po dohodě s Petrem opraven původní obrázek na „náhledový“ 🙂  Díky za pochopení 🙂 )

                          odpověď na: Vytahaná řemenice zadního kola #12218
                          o.k.y.s
                          Účastník
                          Účastník

                            čau když najdu způsob jak to sem vložit,tak to sem vložím,zatím jsem na to nepřišel

                            odpověď na: Divné zvuky z motoru #12106
                            o.k.y.s
                            Účastník

                              tohle udělalo párkrát i mě,a víš co je? je to volnoběžka startéru, taky sem si s tím lámal hlavu,tak sem startér párkrát protočil za chodu motoru a zhruba 2 sec,několikrát po sobě už to neudělalo nikdy, stalo se mi to ale jen když motorka dlouho stála.

                            Aktuálně je na stránce zobrazeno 13 příspěvků - 1. až 13. (celkem z 13)