Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Tome ano mas pravdu. Niečo malo sme o tom pokecali uz na mieste.
Ja ako ucastnik na tvojej akcii, musím rešpektovať tvoje rozhodnutia, bo tak je to správne bo tak to ma byt. Ty ako organizátor nastavujes pravidla!Aj ja sa pripajam k dakovacke, Tome skvelo pripravena akcia. Bolo to fajn.
Ale tak niak musim súhlasiť s porekadlom ze menej je niekedy viac!Caute, caute. Ahoj Dane, ano je to tak. Typoval som ze 250mm pneumatika bude na 7,5″ rafiku roztvorena na 236-237mm.
Netuším ci si pozeral detailne ten stroj, ale v oblasti patky-hrany pneumatiky musel majiteľ vyrezat otvor do spodneho krytu remena, lebo pneu uz drhla do neho. Je to sice len maly zásah, ale na remen som dost citlivy, bo jeho cena je hoodne vysoká. Za druhe preco ja nepujdem do 250mm pneumatiky, hoci mam 8″ rafek a guma by mala prirodzenejsi tvar, je cena a vyber-ponuka. Pri pohľade na to ze napr. bracho Holly kupoval cca 2-3 týždne spatky tohtoročnu Avonku za 3850Kc, tak ten rozdiel racej pre jazdím s tym ze mam pneu len 240mm.To co napisal hore Stano dava zmysel. Jazdim 240 na masine 5-6 rokov, fukam ju na 2.8 a spokojnost, bez vyhrad.
Night Dragon mam prave obutu i ja. Zatial nemozem velmi hodnotit lebo som najazdil doposial len asi 2000mil. Prvotne postrehy su ze Metzelerka bola urcite komfortnejsia. Uvidime ako dalej.Servus Stanko. Presne takto niako som to vcera popisal – vysvetlil ja Rudymu. Preto som mu vyslovne zakazal skusat starter bez vymeny i relatka, bo by to mohlo zase zle dopadnut, a to by bolo uz hoodne skarede.
No a co sa tyka zobrania toho piva na Raider sraze, tak v tom nevidim ziaden problem, kludne i dve ci tri.Uplne cerstva info stara par minut. Rudy prevzal masinu zo servisu, nakoniec sa vsetko vysvetlilo – vyjasnilo a je na ceste domu. Okolo 12:00 vyraza smer juh na dlho planovanu a ocakavanu dovolenku do Alp.
Tak mu zelam stastnu cestu, prijemnu dovcu a spokojny navrat.V prvom rade sa ospravedlnujem za mylnu info o pocte magnetu. Budem vyzerat ako blbec co nevie naratat do 5 ale i to sa niekedy stava. Ale podme k veci, po vnutornom obvode obalu starteru je nalepenych u Raidra 5 magnetu. Rudymu sa uvolnilo vsetkych 5. Dva uz neboli na svojom povodnom mieste, 3 este hej. Ale po zatlaceni prstom sa pomerne lahko dali do pohybu i tieto 3. Pricina odlepenia je mi neznama. Lepidlo na obale drzi ako fras, no magnety su uplne ciste. Napada mna ze magnety neboli mozno dobre ocistene ci odmasnene pred lepenim.!? Alebo ze by po rokoch zdegradovalo lepidlo??? No ale preco potom na obale starteru lepidlo drzi ako zakon kaze.!?
https://postimg.cc/gallery/1xk7kj6s8/
Tak snad odkaz zafunguje.
Kratke info. Rudyho Raider nastartoval na prve zamacknuti tlacitka. Len mu nechcu vydat stroj zo servisu, bo tam ma objednane nahradne diely (novy starter) pre rozrobenu zakazku. Kujva to je neco!!!
Zdravim vsetkych co sleduju toto vlakno. Mozem skutocne potvrdit Rudyho slova v plnom rozsahu. Starter naozaj vyzera ako novy, k ziadnemu poskodeniu rotora neprislo. Nic sa nevydralo resp. nezodralo. Uhlikoveho prachu minimum, skoro nic. Len 2 magnety zo 4 odlepene. Paradox ani tieto odlepene magnety nenesu znamky niakeho poskodenia. Fotky spravim zajtra do obeda a vlozim ich sem, presne tak ako sme sa s Rudym dohodli.
Mozem povedat, na to ze sme sa s Rudym do dneska nepoznali, tak sme pri kave stravili kecanim skoro dve hodiny. A to sme este zdaleka nedokoncili debatu. Som rad ze som sa rozhodol pomoct nestastnikovi vo chvily kedy naozaj pomoct potreboval. Dalo mi to moznost poznat zase jednoho super cloveka.
Verim ze zajtra rano sem Rudy da info o tom ze Raider naskocil na prve zamacknutie start tlacitka. A chlapy nasledne vyrazia na dlho planovanu a ocakavanu dovolenku do Alp. Na Raider sraze si dame spolu panaka, a zivot ide dalej s konstatovanim ze asi to tak malo byt.!?Tak som pred vcerom u Hollyho pozeral na zivo tu tady spominanu Avonku 240. Krasny vzorek a hlbka taka ze mi do vzorky vliezol malicek, jak na sirku tak na vysku. Bol som s toho milo prekvapeny. Ako dalsia osadzana pneu to bude pravdepodobne Avonka.
Tiez som velmi zvedavy na to co sa v utrobach starteru bude nachadzat. Dufal som ze sem hodi Rudy niake fotecky, no mozno ze k tomu este len prijde.
Dufam ze pri nasom zajtrajsom „odovzdavacom“ stretnuti no pol ceste v Brne bude trosku casu onen nezbedny starter popozerat. Je mi jasne ze sa Rudy bude ponahlat domov skompletovat svojho milacika, ale tolko casu snad bude.Servus Stanko. No co pozeral si ten uvadzany tlak na tej zadnej pneu???
Viem ze auto gumy tu to info maju, dokonca i s vahovim zatazenim v kg, ale u moto pneu som si to nikdy nevsimol. Je ale pravda, ze som to nikdy ani nehladal. Vzdy mna zauimal len zatazovi a rychlostny index, no a samozrejme DOTko.Ahoj Rudy. V piatok vecer resp. v noci sme pomerne dost dlho volali so Stanom a riesil tvoje zistenie co sa starteru tyka. Hladali sme mozne priciny a riesenia problemu. Ver ze sme spomenuli aj variantu pohurikanoveho Raidru, dost nam napovedal o tom fakt to ako si spomenul to zoxidovane startovacie rele. Velky priznak, obrovska napoveda. Vieme so Stanom minimalne o dvoch Raidroch co presli hurikanom, jeden sme pozerali osobne. To co popisujes tomu hodne nasvecuje.
Ale podme k veci. Do kedy ti slubili v Yamahe dodat startovacie rele? Dufam ze ides do originalu? To Rakusko co popisujes na zaciatku mas ist pred Raider srazom ci po?Rudy pokial si tu baterku vybral s horucej motorky tak mohla byt skutocne tepla. Olej v motore, nasledne v olejovej nadobe, bez problemu dosahuje 100 stupnu i viac. Takze niaky prienik tepla na baterku urcite bude, tak ako pise Jirko. Pises ze si to skusal i s druhou baterkou. Mas istotu ze bola dobra??
Nemas za co dakovat. Nepomohol som ti. Ale aspon vies ako sa dane skutocnosti maju 🙁
Chlapci poslal som dotaz braskovi Hollymu. Je chudacisko hooodne vytazeny, ale isto pokial bude vediet poradit, tak poradi. Nieco sa mi letmo zda, ze takuto zavadu so snimacom kluky riesil na jednom Wildstare. Dajme mu cas. Isto sa ozve.
Ahoj Dane. Myslim si ze uplne legalnou cestou zapisu 240mm zadnej pneu nedosiahnes. On je na Raidri namontovany zadny rafek o sirke 7,5″ a to pre 240 gumu malo. Jedine Raider SCL 2012 a 2013 ma zadny rafek sirsi a to 8″.
Kamo diky moc za radu. Nikdy to poradie neudrzim v hlave. A teraz uz staci len si to tu najst.
Tome priznam sa, ze som nepozeral specifikacie tebou uvadzaneho oleja. Pokial sedi specifikacia pozadovana pre Raidra a olej splna normu Jaso Ma, cize olej je vhodny i pre mokru spojku, tak v tom pripade nezostava nic ine len ho vyskusat. Ale ja to nebudem, ja uz som si ten svoj oblubeny olej nasiel 🙂
-
AutorPříspěvky