Palo

Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 81. až 100. (celkem z 191)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Nový přírůstek v garáži #7240
    Palo
    Účastník

      Do perin urcite neeee 🙂
      Tam patri iny mazel 🙂

      odpověď na: Nový přírůstek v garáži #7152
      Palo
      Účastník

        Gratulujeeeem.

        odpověď na: Zápis vyjímek #6970
        Palo
        Účastník

          Chlape tak v tomto ti neviem byt napomocny. Dekru som neriesil. A snad hadam ani nebudem musiet riesit.

          odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6963
          Palo
          Účastník

            Caute priatelia. Vcera vecer som bol v garazi a pozeral pneu na mojom SCLku. Obe pneu som na jar obuval nove. Na predok Metzeler ME 880, po odjazdenych 5500mil=9000km je pneu tak na cca polovici zivotnosti-najazdnosti.
            Horsie je na tom po odjazdenych 5500mil=9000km zadna pneu Pirelli Night Dragon 240. Ta je isto za polovicou zivotnosti-najazdnosti. Ako moc zle je na tom, tazko povedat, bo mam odskusane ze druha polovica vzorku na pneu ide dolu omnoho rychlejsie ako prva. To kolko este da sa ukaze buduci rok.
            Pri pohlade na tie krasne chromove rafky, mam vzdy strach s dalsieho prezuvania a mozneho poskodenia. Preto potrebujem najst pneu ktora mi na motorke da aspon 10000mil=16000km. Volba pada na Avon Cobra 240. Dufam ze nebudem sklamany.!?

            odpověď na: Krátká setkání… #6962
            Palo
            Účastník

              Stano nemozem inak ako s tebou suhlasit. Perfektna nedela, za nadherneho pocasia, so super partiou. A k tomu este takmer polovica stroju Yamaha Raider 🙂 Skoda ze nemohol Mira Zadnik, to by nas bola rovna polka :-))
              V kazdom pripade chlapci diky za ucast. Bolo mi ctou a potesenim stat v cele tejto kolony. Ukazkova, ukaznena jazda v sviznom tempe, slovami klasika “velka krasa”.

              odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6922
              Palo
              Účastník

                Omluva sa prima 🙂
                “BYVALEHO” kamamarata som dal do uvodzoviek pretoze nebol mysleny vazne, bolo to za hlasku o tom ze si vedel na pneu najazdit 10000mil dokial si nepoznal Pala 🙂 ale vypit si mozme aj viac ako po kalisku 🙂 bo domaca od teba je vecsinou velka mnamka 🙂

                odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6920
                Palo
                Účastník

                  Tak a teraz ja “potopim” Stana :-). Neverte mu :-). On nas “lakuje” :-)! 27.02.2018 v 21:35 napsal:
                  ” … pravdu píše ten Palo, pravdu ….

                  prvá commanderka 10 tis. míl, druhá 7400 míl.

                  treba si dobre vybrať “!

                  Tak a teraz si vyberte. Dal na tej druhej Commanderke 7400 mil, alebo 8120 mil.!? Som zvedavy ako nam to vysvetli 🙂 🙂 🙂

                  odpověď na: Šírka rafku zadneho kolesa , 210mm vs. 240mm pneu. #6919
                  Palo
                  Účastník
                  Účastník

                    Servus chlapci. Je koniec oktobra a je jasne ze uz toho tento rok vela nenajazdime. Hore v prispevkoch ste sa niektori “zaviazali” ze date po sezone vediet vase najazdy na konkretnych pneu. Tak prosim o slubene info. Ď.
                    Trosku skoda ze sa podobna tematika vedie aj na vedlajsom vlakne – Jak predlzit zivotnost pneu. Mozno by bolo lepsie aby administrator tieto vlakna zlucil bo v buducnosti by sa lepsie dohladavali tieto informacie. Ale je to len moj nazor. Diky

                    odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6918
                    Palo
                    Účastník

                      Stano ty “byvaly” kamarade 🙂 teraz si mna uplne potopil 🙂 Ale na Jurasa nemame 🙂 aj ked Pirelli Diablo 240/40/18 mi na prdeli terajsieho Jurasovho Raidra vydrzalo “az” 5000km 🙁 Tiez asi tusim kde robim “chybu”, ale nechcem si pripustit ze je to moja vina 🙂

                      odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6910
                      Palo
                      Účastník

                        Viky v pohode. Nemam jediny duvod ti neverit. Len mi ten tvoj vyse 20000km najazd pride ako maly zazrak. Ja som prezuval doteraz vzdy cca raz rocne. Tento rok v zime k jaru som na doporucenie Tomasa prezul Pirelli Night Dragon. Tym ze som toho roku jazdil hodne i so striebornym Raidrom, tak prezuvat budem az buduci rok. Som zvedavy na najazd, bo gumu prezentuju ako pneu pre tazke velko objemove cruisre s vyssim krutakom. Tak uvidime, ak by dala povedzme 10000mil co sa rovna cca 16000km, budem rad.

                        odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6907
                        Palo
                        Účastník

                          Stano to si zabil 🙂
                          Teraz si to uplne zaklincoval :-))
                          Chudacisko Viky, teraz v tom bude mat hokej jak slak 😀

                          Viky Stana ber s rezervou. Je to potobny blazon ako ja. Jeden nemenovany Raidrista na Michellin comander 2 najazdil 16000 mil. Stano dal necelu polovicu. Tak teraz mna vlastne napada ci aj Stano nerobi vlastne niekde chybu 🙂

                          odpověď na: Jak lze také ovlivnit životnost pneumatik? #6905
                          Palo
                          Účastník

                            Servus Viky. Uz som par Metzelerek ME 880 na mojich Raidroch zodral, 210 i 240. Ale nikdy sa mi nepodarilo ani na jednej najazdit tebou uvadzanych 20000km. Vecsinou ani polovicu! Naposledy minuly rok v Alpach som na stribrnakovi dal dolu 210mm ME880 po cca 9000km. Z domova som vyrazal s najazdom na pneu cca 6000km, hovoril som si ze 3000km musi este istotne dat. Dala, ale domov som vyrazal uplne bez vzorku a posledne kilometre boli uz jazda po platne!
                            Kamarade neviem co robim inak.!? Ale nieco nebude v poriadku.!? Bud ty, alebo ja robime niekde chybu.!?

                            odpověď na: Pískání při záběru motoru #6778
                            Palo
                            Účastník

                              Hlavne Martine dbaj na to aby ti remen isiel “stredom” zadnej remenice. Tak ako som tu uz par krat odporucal.

                              odpověď na: Cukání motorky a vypínání tachometru #6777
                              Palo
                              Účastník

                                Martine, nedakuj, ked viem poradim, ked mozem tak pomozem. Som rad ze to hadam bola takato prkotina.

                                odpověď na: Omezovač otáček. #6775
                                Palo
                                Účastník

                                  Kolko maximalne Raider ide netusim. Nikdy som na ziadnom Raidre co som kedy vlastnil nesiel viac ako 170-180 km/hod. Aj to vlastne len jeden jediny raz ked som sa na dialnici nechal vyprovokovat blbeckom v starej Audine, co mna predjel a v tu ranu zacal ostrekovat predne sklo na svojom aute. Tak sme sa par krat predjeli, pri 180 sa jeho vyhulene audi uz predbiehat nechcelo tak som touto rychlostou chvilocku popojel dalej a vratil som sa na mojich standartnych dialnicnych 130-140 km/h. Osobbe si myslim ze Raidru suvisla jazda rychlostou nad 150-160 km/h uz moc nesveci. Ide predsa len o pomalo bezny resp. nizko otackovi motor.
                                  Co sa tyka teploty oleja tak ta sa zarucene pocas jazdy meni. A je priamo zavisla na vlastnostiach jazdy. Pokial pojedem ostrejsie zatackovi horsky teren kedy si budem uzivat vyjazdy zo zataciek pod plynom tak teplota oleja ide nahor priamo umerne jazde. Ide to poznat i pravym stehnom ktore sa opiera o kryt olejovej nadrze pod sedlom. Je o mne znamo ze rad jazdim sviznejsie, rad vyuzivam vykon i krutak ktory nam Raider ponuka. A to je jeden s duvodu preco som i Stanovi odporucal prejst na olej s viskozitou 10w50. Jazdim od skorej jary do neskorej jesene preto ta 10. No vlete Raidra vezmem i do teplejsich krajin, kde ho nijako extra nesetrim, preto ta 50. Racej ho zasetrim pri pre mna nudnych dialnicnych presunoch kedy svojho milacika nalozim a autom preveziem za pol dna, vecsinou v noci, kludne i 1000km daleko 🙂

                                  odpověď na: Cukání motorky a vypínání tachometru #6748
                                  Palo
                                  Účastník

                                    Ahoj Martine. Podla toho co popisujes to vyzera na problem s elektriku. Chod cestu najmensieho odporu. Skontroluj dotahnuti konektoru na baterke, skontroluj konektorove spoje pod sedlom, skontroluj konektorove spoje pod nadrzou, tam je prave napojeny i tachometer a komplet elektrika na riaditkach. Ked budete dvaja, tak nemusis davat nadrz ani dole, staci ak ti ju podrzi niekto prizdvihnutu.
                                    Ak budes potrebovat, zavolaj, co budem vedet poradim. Cus

                                    odpověď na: Pískání při záběru motoru #6680
                                    Palo
                                    Účastník

                                      Je to tak ako uvadza Stano, piska volny resp. malo napnuty renen. Pozor neni vhodne ani to aby bol remen presponovany resp. prilis napnuty, zbytocne tym trpia remenice, loziska i samotny remen. Vzdy sa este snazim remen nastavit na zdvihaku aby bezal stredom zadnej remenice teda 1-1,5mm od pravej i lavej hrany remenice.
                                      Co sa tyka mazania remena, tak som vzdy pri mojich vsetkych styroch Raidroch co som doteraz vlastnil, pouzival teflonovi sprej, ale vzdy az si to remen piskanim vypital. Nikdy nie skorej. Pri prvom Raideri to bolo cca pri 15000.
                                      Cus cus Palo

                                      Palo
                                      Účastník
                                      Účastník

                                        Servus Mateji. Skus si este raz pozret cele vlakno. Pripadne sa tato tematika uz rozoberala i na starom fore na motorkaroch. Skus to dohladat i tam.
                                        Za mna, som jeden s tych nestastnikov co sa mu podarilo este na predchadzajucom Raideri ohnut 7,5″ rafik pri obutej 210/40/18. Od vtedy uz len 240/40/18. Nie kvoli vyske, ale kvoli ochrane rafika! Ja by som osobne nad 200/50/18 ani nepremyslal. Cus cus Palo

                                        odpověď na: Ovíněný víkend #6173
                                        Palo
                                        Účastník

                                          Ahoj Dany. Tak je to tak ako som ti spominal pri nasom telefonate. Tvoj termin je pre mna pase. Mrzi mna to, snad na buduce.

                                          odpověď na: Životnost, nájezd motoru #6163
                                          Palo
                                          Účastník

                                            Niekde som zachytil info o tom ze na 1900 Midnightstare mal niekto najzdenych vyse 250000km bez niakej generalky alebo vecseh opravy. Tak to je myslim hodne slusne. Nas motor je skutocne pomalobezny, tak pokial to nebudes robit tak ze najedes na dialnicu a zatnes plyn na hodinu ci dlhsie pri skaredej rychlosti, tak si myslim ze pri dodrzovani pravidelnych servis. intervaloch sa neni coho obavat.

                                          Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 81. až 100. (celkem z 191)