Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Ahoj Rudy,
pokud motorka normálně jela a před tím se v ní nikdo nevrtal, tak to musí být nějaká volovina. Odpoj konektor od snímače a změř odpor – měl by být 248-372 Ohm dle manuálu. Pokud je OK, tak se podívej k řídící jednotce, jestli je dobře zacvaknutý konektor. Změř odpor snímače přímo na konektoru u řídící jednotky – zjistíš jestli není přerušený vodič ve svazku (nepravděpodobné). Pokud je vše OK, tak zkus někde půjčit čidlo a zapojit ho. (pouze zapojit do konektoru bez rozborky motoru 😉
Pokud je pořád vše ok, tak nastartuj u užívej 🙂Držím palce
JirkaAhoj kluci,
tak tohle je pěkně vypečená chyba. Kód 12 se občas objeví v historii chybových kódů, měl jsem to na dvou svých Raiderech. Nikdy se mi to ale nezobrazilo přímo na displeji.
Udělal bych následující: vynulovat chybové kódy z diagnostiky, potom zapnout klíček a podívat se, které kódy se vygenerovaly po zapnutí zapalování. Tohle, ale určitě servisáci udělali.Jirka
Ahoj,
je to moc pěkné video od nějakého nadšence do Raiderů… Ale pokud se nepletu, je tam zobrazen Raider 2012 SCL…
Chtělo by to něco oficiálního. Hledám na netu, ale zatím bez úspěchu. Zkusím napsat přímo nějakému dealerovi do US a pak dám vědět.Ahoj,
je to přesně jak píše Hajčus. Óčko nahoře a dvě díry pod ním slouží k přichycení olejového chladiče u MidnightStaru. Ještě doplním, že rámy nejsou úplně stejné, ale liší se krkem řízení. Když se podíváte nad to óčko, tak uvidíte, kde je krk přivařený. Mají to kluci japonský pěkně vymyšlený, použijí stejný rám a pouze mění krk, podle toho jestli zrovna dělají Raidery nebo Midnighstary 🙂Ahoj Tome,
to zní nadějně, ale když se podíváš na stránky YamahaUSA, tak je tam pouze Raider2017. V odkazu LineUp 2018 už Raider není…
Pokud si přečteš úvod na stránkách RaiderPerfomance, tak tam rovněž píší, že po 10 letech Raider končí…
Šoupni sem odkaz na video, kde je Raider 2018, ať se můžeme utěšovat 🙂Ahoj,
To Pepka: čidlo spínání rezervy je v nádrži pod sedlem. Od 2/3 doměřuje zbytek paliva řídící jednotka na základě ujetých km.Holly
Ahoj,
viděl bych to spíše na problém čidla plováku. Otoč nádrž, vyšroubuj plovák (pozor, je to trošku ježek v kleci, chce to vytáhnout zlehka, aby jsi ho neohnul). Připoj multimetr ke dvěma drátkům, které lezou z čidla a změř odpor. V dolní poloze by jsi měl naměřit cca. 10 ohmu a v horní poloze cca. 200ohmu).
To že Ti ručička spadne úplně dolů je divné, protože plovák měří hladinu paliva do cca. 2/3 nádrže, zbývající část se dopočítává. (tam už plovák nedosáhne :-)) Tipnul bych si na to čidlo, které v určité chvíli má buď nekonečný odpor nebo je vyzkratované a řídící jednotka si s tím neporadí.Připojuji obrázek fungování palivoměru (viz. servisní manuál)
a – měřený rozsah (plovákem)
b – odhadovaná hodnota (dopočítává se na základě ujetých km)
c – hodnota v hlavní nádrži (zbytek, kam nedosáhne plovák)
d – nádrž pod sedlem
e – kdy se rozsvítí kontrolka rezervy – zbývají ještě 3litryPo natankování prvních cca. 5 km nemusí palivoměr ukazovat správně.
Ahoj,
při dotahování se podložka přizpůsobí hlavě šroubu a ploše olejové vany. Pokud tam je nějaká malá nerovnost, tak se podložka krásně vlisuje do této nerovnosti a těsní. Pokud tam dáš tu podložku znovu, tak nebude sedět na stejném místě a případné rýhy by mohly propouštět olej.
Pokud se Ti nechce kupovat novou podložku (bavíme se o měděné podložce), tak ji stačí vyžíhat. Ohřeješ ji třeba nad plynovým sporákem a až začne měnit barvu, tak šup s ní do vody. Podložka změkne a můžeš ji znovu použít.jirka
-
AutorPříspěvky