Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
… a ona je ještě nějaká nevlastní? 🙂
Já jsem zase kavárenský povaleč, tedy snad chápete, že nemám moc času ku psaní. 😀
Jardo ten neklid znám bohužel dobře. Já takto dopadl na jaře 2013 + bonus obě ruce v sádře. Stroj totálka k tomu ještě jsem čekal na operaci. Za šest týdnů po nehodě jsem si pak přivezl tu nejkrásnější motorku a týden na to jsem už rehabilitoval v sedle Raidera. 🙂
Důležité je, že Ty jsi zůstal pohromadě a bez následků.., Raidera koupíš klidně nového a třeba hned zítra, zdraví se kupuje už hůře a samotné léčení je pak mnohem delší. Ber to tak, že pokud nejde o život, jde o ….. 🙂
HajčusOn žádný učený z nebe nespadl, já osobně znám jednoho co přišel na stejný problém, kdy spotřeba po koupi Raidera byla strašně velká. Tím víc si cením každého co to na sebe práskne a ještě se tomu dokáže zasmát 🙂
… jen malá technická poznámka k novému přihlašování.
Při starším přihlášení jsem v pravém horní rohu viděl svojí „profilovku“ a svůj email. Tedy jsem krásně viděl, zda přihlášený jsem nebo nejsem. Teď tam vidím kontakty na správce stránek (Tomáše). Ptám se tedy zda to mám tak pouze já nebo zda i ostatní.
Všem přeji dobrý vstup do nové sezóny 2019 a spousty ujetých kilometrů.
HajčusMrkni sem: http://www.motosedla.cz/galerie/galerie-sedel/
Třeba si tam něco vybereš. Jinak každý slušný čalouník ve tvém okolí by to mohl zvládnout taky..
Měj se, Hajčus… přesně tak jak píše Palo, vymezovací kroužky jsou jen na pravou stranu. U originál balení je přesný nákres jak je montovat, včetně bezpečnostní samolepky na levém padáku.
… tak to „acko“ asi ještě někde zahrabané mám. Pokud o něj budeš stát, rád Ti ho jako vzácnou věc přenechám 😀
Velké poděkování pro Tomáše, trpělivost Jany a taky všem kteří mu pomáhali… 😉
Znovu jsem si vše krásně užil, zasmál se a rád vás viděl. Každý jsme jiný a to je právě to hezké, děkuji. 😀Malá blbost píšeš? Nedotažené zadní kolo je snad i na kriminál!!
Pokud to bylo někde v servisu, určitě by jsem si tam zajel popovídat. Pokud to není extra daleko.Hlavně si pořádně dohledejte na kolik se taková pneu 250 – 260 fouká.., 😀
Já se na to ptal přímo v pneuservisu odborníka. To zase ne, že by jsem byl tak chytrý.., 🙂
Nikde není psáno, jak moc mi kecal nebo ne.. 😀… protože to mám na té 240 (2,9) napsané 😀
Mám takový dojem, že slušný výrobce to na bočnici uvádí vždy.
Nemáš zač Stanley 🙂Není to plexi na skútr? Původně jsem se lekl, zda jsi to tam nenamontoval obráceně…, 🙂
Zdravím, na hvízdání používám silikonový sprej „WD-40 Smart Straw“. Ono pokud jedeš někde po zaprášené cestě a nachytáš ten bordel na řemen, začne lehce pískat znovu. Taky to někdy dělá málo napnutý řemen, aspoň já mám takovou zkušenost. Nechal jsem přezouvat v servisu a po vyjetí jsem málem upadl, jak to hvízdalo. Doma jsem pak řemen napnul a pohoda. Hned poté jsem si koupil hever a dělám si to raději sám.., 🙂
Zdravím všechny příznivce nejhezčí motorky co svět kdy viděl. Já jsem letos obul Avon Cobra 240 (tlak na předku 2,5 a zadní 2,9). Jsem na ni zvědavý a zatím po odjetých cca 400 km maximálně spokojený. Drží úplně stejně jako Commanderka stejné šířky. V sobotu jsme s Jirkou krásně za to tahali v brdských lesích a kolem Orlíku. Jsem jednoznačně za 240 mm, ale je to jen můj osobní názor, každý si na to musí kápnout sám. 🙂
Děkujeme ?
Osobně by mi stačilo jednoduší zařízení, signalizující zařazení nejvyššího převodového stupně.
Transformers, nic jiného 🙁
U nás doma to docela pochopení má 🙂
-
AutorPříspěvky