Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Další námět k práci v diskusnímu fóru:
Běžně lze odpovídat tak, že v dolní části pod jednotlivými zprávami napíšete odpověď a odešlete (je tam ještě 15 minut na případné doplnění, či opravu Vašeho příspěvku). Stačí pak klasicky napsat odpověď a poté ji (tlačítkem „Potvrdit“) odeslat. Odpověď se poté zobrazí „dole“ pod odpověďmi předchozích uživatelů. V tomto případě je lehce šedivé „odpovědní okno“ dole v jednom rámečku.
V diskusích však lze odpovídat přímo na něčí konkrétní příspěvek:
Rozdíl je právě v tom, že v případě odpovědi přímo na konkrétní zprávu některého z dalších uživatelů – odpověď se zobrazí „s odrážkou“ – ale přímo jako odpověď na zprávu, na kterou se reaguje, což přispívá k lepší přehlednosti v diskusích.
Jak na to? Stačí vybrat zprávu, na kterou je reagováno a najet kurzorem k slovíčku „REPLY“ (Odpověď) v tom šedivém menu nad zprávou a jedním kliknutím na něj stránka se stránka na to „odpovědní okno“ přímo přesune. V odpovědi na konkrétní příspěvek se to lehce šedivé „odpovědní okno“ dole zobrazí ve dvou rámečcích a stačí pak opět klasicky zapsat odpověď a odeslat ji (opět tlačítkem „Potvrdit“).
Takto zapsaná odpověď se poté nezobrazí v diskusním vláknu „dole“, ale přímo jako reakce na diskusní příspěvek jiného uživatele.
Poznámka: Pokud se uživatel uklikne, jeho odpověď se zobrazí úplně dole, ale on by ji chtěl umístit jako konkrétní odpověď na zprávu někoho jiného, prosím o info a opravím to. Nicméně takhle jak jsem to popsal to funguje…
To souhlasím, ale té práce s tím je někdy (za mě) až dost… 😀
No není zač René… 😆
Já to přehlédl, ale v podstatě se neobtěžuje odpovědět téměř nikdo. Čím to může být? Aha – píše tu pořád stejných deset, patnáct, nebo dvacet lidí. Ostatní se jen vezou… Pro mě důvod k úvahám to tu zavřít.
Je aspoň dobře, že se tu ta diskuse rozvířila. Asi bych ještě dodal, že vyšší zátah je díky změně poměru vzduchu a paliva logický. Za jakou cenu? Že mi to u takhle silné motorky přidá pár koníků, pokud vůbec?
Osobně raději věřím svému servisákovi s třicetiletou praxí ze servisu Yamaha, který rozeberal asi tak tisíckrát víc motorů, než kdokoli z nás a vidí také, v jakém jsou stavu po různých způsobech používání. Jemu je totiž jedno, jaký mi filtr prodá. Skoro bych řekl, že s ohledem na jím popisované by měl mít „obchodní“ zájem prodávat spíš vypratelné filtry (aby pak mohl čistit víc karburátorů a opravovat víc motorek… 😆 ) Takže už jen pro můj klid… 🙂 – zrovna dva papíráky jsem koupil před měsícem na Šumavě.. 😉
Každopádně motor počítá s nějakým poměrem vzduchu a paliva, na který je konstruovaný. Za sebe to beru tak, že má doporučený filtr sice značky Yamaha (pochopitelně 🙂 ), ale nahraditelný jinou značkou (papírového) filtru.
Jasně že lepší zátah, když tam jde víc vzduchu… S bordelem… 😉 U některých motorů, když to přeženeš, tak potom i motor sice jede jako kráva, ale špatně chladí. Nicméně to je na jinou diskusi… 🙂
Všechno nejlepší k narozeninám přejeme Patrikovi z Pohořelic.
Ahoj, koukám, že na tenhle dotaz Ti nikdo neodpověděl. Já si toho nevšiml, ale nechci se hrnout do odpovědí úplně na všechno. Zejména, když jsem se proti těm KNkům dost vyhranil. Ale nevšiml jsem si dřív , že nikdo nenapsal a připadá mi škoda nereagovat. (Navíc jsem o tom, co jsem psal velmi přesvědčený, nicméně každý ať to dělá, jak uzná za vhodné… 🙂 )
Takže: Jelikož jsem s KN vzduchovými filtry nějakou tu zkušenost udělal, tak vím, že KNko se musí tím olejem postříkat. Raději víc – motor si drobné mikroskopické kapičky přebytečného oleje „zhltne“, resp. pouze v případě, že by jich bylo opravdu moc… Protože jinak bude pouze mastná vnitřní strana vedení vzduchu k motoru…
No a po určitém počtu kilometrů je nutné filtry vyjmout a vyprat v přiložené kapalině. Je to takový jakýsi „Jar“ a myslím si opět, že je dobré filtr vyprat, vysušit a zopakovat to ještě alespoň jednou. A pak znovu namazat.
Ale jak jsem psal dřív – ten hnusný „šlem“ – resp. brusnou pastu, která proniká do nejcitlivějších částí motoru tam já osobně mít nechci… 😉
Zdar Pavle,
myslím, že blinkry na SCL 2013 jsou stejné, jako na všechny ostatní Raidery – snad kromě těch „placatých“, které jsou na SCL 2014.
Nicméně se obávám, že blinkry zrovna nebudou díly, které by nabízel kdekdo. Uvažuji tak, že sice občas někdo zadní blinkry odmontuje a místo nich si dá zadní svítilnu se sdruženými blinkry, ale takových lidí je pár. Kromě toho vím o pár lidech, kteří Raidera položili a blinkry poškrábali. Takže je také sháněli.. No snad budeš mít štěstí, jinak budeš muset koupit nové. 🙂
Rodinnou pohodu, šťastné kilometry a nadále vždy perfektně vyleštěnou motorku přejeme Kamilovi do Lešan.. 🙂
Zdar Pavle! Vítám a věřím, že budeš další z pohodových lidí, které tyhle stránky spojují. Neboj se psát a třeba i ptát…
(ooo, to byl krásný rým – skoro absolutní…. 😀 )
Podle toho, co popisuješ by to mohla být prasklá (nalomená) pružinka v přepouštěcím válečku u páky spojky. Alespoň mně se to takhle projevovalo, až po cca 150 km pružinka praskla úplně, páka se přestala vracet a spojka přestala vystavovat…
Týdenní poježdění na Šumavě skončilo. Nechce se mi moc popisovat, jestli je co zlepšovat, nebo jestli to bylo super… To první určitě platí a to druhé se mi nechce psát, jakože abych nechválil něco, co jsem organizoval. Určitě je vždy co zlepšovat, ale na druhou stranu mě v tuto chvíli nic úplně zásadního nenapadá. Snad kromě ubytování, ale byli jsme naštěstí většinu času na cestách a také počasí z 90-ti % vyšlo…
Ta akce byla z mého pohledu skutečně fajn a já osobně jsem si to se všemi moc užil. Cesty krásné, příroda luxusní, pár snad zajímavých zastávek, vše na pohodu, žádná křeč, nebo stres – především díky pohodovým lidem, kteří se zúčastnili.
Chystám se napsat nějaké resumé, akorát zatím klasicky nestíhám a doháním práci… Teď píšu jen pro info, že průběžně nahrávám galerie od jednotlivých lidí, abychom je měli nějak soustředěné na jednom místě. Jakmile budu mít všechny, naráz je zveřejním. Děkuji ochotným, kteří mi své fotky poslali. Do galerií je dám samozřejmě s označením autora.. 🙂
Pohodu a zdraví do daleké Afriky přejeme Petrovi z Vnorov.
Zdarec, s ohledem na několik dotazů „v kolik v Jedovnici?“ případně „v kolik v Horní Plané“ doplňuji, že to (jako vždy) záleží na jednotlivcích, či skupinkách, jejich plánech, trase, zastávkách, nebo třeba počasí. Osobně předpokládám náš dojezd do Jedovnice někdy mezi 17-18 hod., dojezd do Horní Plané v sobotu odhaduji kolem sedmé večerní, cestou se někde navečeříme.
Kdo má v plánu přijet dříve – na místě by měl dostat klíče a neměl by nic platit – dorovnání provedu s každým sám.
Vše nejlepší Zipinosovi do Bělotína.. 🙂
Dnes přejeme vše nejlepší a konečně už také kompletně opravenou motorku Martinovi z Brna.. 😉
Ahoj, to je paráda, zkus to, bylo by to super aspoň takhle na jeden den. Budu se domlouvat s Pepou a Katkou, tak bychom mohli jet všichni.. 😉
Přidal jsem itinerář cesty z Jedovnice do Horní Plané 22.8.2020. Mohl by být zajímavý především pro pár lidí, kteří vyjádřili přání svézt se v sobotu kousek s námi. Pokud jde o místa setkání – ideální jsou plánované zastávky, nahánět se cestou je nemožné. Zpřesnění místa, kde se aktuálně nacházíme mohu říci na svém telefonu, v přílbě mám hands-free.
Komu se to přihodilo Viky?
Kdo ještě nemá vyřízené pojištění na cesty do zahraničí – nezapomeňte si jej vyřídit… Myslím, že se svezeme také kousek skrz Rakousko, či Německo… 😉 (i když tedy ty kecy kolem výfuků mě docela štvou… 🙁 )
V přihlášce k ubytování v Jedovnici (první noc) se nepíše o snídani, jelikož dle vyjádření kempu nám ji jsou ochotni připravit až od 20-ti lidí výš. V sobotu ráno tedy nepočítám, resp. nemáme snídaně objednané, tak to pro jistotu ještě píšu tady. Protože však mám místo k zastávce na dobrý oběd cca 1,5 hodiny cesty od Jedovnice, počítám s tím, že si dáme do frňáku právě při poměrně brzkém obědě.
To samozřejmě nemění na Vašich zvycích – někdo nesnídá, nebo snídá minimálně (což je prý nezdravé 😉 ), zatímco jiný snídá. Těm, kteří snídají doporučuji nějakou snídani si koupit, nicméně upozorňuji, že oběd se plánuje cca na 11 – 11.30 hod. pokud vyjedeme včas, tj. v 9.00 hodin z Jedovnice… 😉
-
AutorPříspěvky