Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Pořád ještě nemám dopsaný ten „článek“ – závěrečnou zprávu z Raider srazu. Buď nestíhám, nebo dospávám… 🙁 Ale díky Pawuukovi za krásné dárky pro všechny a také díky kamarádům z Polska za hezký dárek, který jsem dostal přímo na místě hned první večer. 🙂 Co bylo uvnitř asi tušíte – hned jsme to spotřebovali…. 😀 A s Jankou jsme si tyto vzpomínky vystavili…
Dane, už tu mám dotazy (od dvou kamarádů, ale také od Janky), jestli na ten penzion není nějaký odkaz a tak?
Děkuji i za ostatní! 🙂
Máš z prd.le kliku kámo… 😉
Kluci, díky, díky, díky… 🙂 Nejel jsem v tom sám, připravuji nějakou tu „závěrečnou zprávu“, kde mj. chci poděkovat nejen všem za účast, ale taky spoustě různých pomocníků, bez kterých bychom to nedali. Počínaje Martinem, který všechny potěšil dárkem, přes kluky, co překládali do polštiny, až třeba po sršně, kteří zajistili bezproblémový průjezd kolony…
Jen potřebuji trošku času, jsem za posledních 14 dní groggy, protože jsem toho moc nenaspal. A zejména ten víkend byl náročný… 🙂
P.S.: Mám tady nápovědu a prý taky musím poděkovat Janičce – své manželičce, že jsem s ní byl trpělivý (pardon, že se mnou byla trpělivá…)… 😀 😀 😀
No já bych tam zajel i kdyby to bylo extra daleko. Tohle je opravdu na přesdržku… Nevíš náhodou adresu na tenhle povedený servis? 😉
No vždyť jsem Ti sám říkal ještě na místě, že uvažuji o tom, jak s tím dál a mj. také o tom, že to omezím. V tomto ohledu jsme zajedno.
Na druhou stranu – jde setkání majitelů a příznivců, ne jen blízkých kamarádů. Čili akce koncepčně trošku jiná, než sraz přátel. Něco jako sraz majitelů HD, nebo třeba Jawa, či Honda VTX, atd… Nelze samozřejmě srovnávat množství Raiderů v Evropě s množsvím výše jmenovaných strojů. Ale na druhou stranu – právě to, že jsou naši miláčci v Evropě tak vzácní, jsou i docela exkluzivní… 😉
No uvidíme, teď bude dost času na úvahy, co s tím dál. 😉
To je v poho Dane, jen to tak nevypadalo. 🙂 Píšeš:
„Taktéž jízdní vlastnosti si pochvaluje, tedy nemá pocit, že by v zatáčce nedržela, nebo by se špatně nakláněla mašina apod. Čiže, iďe do toho niekto chalani? :0))). Potřebuju vědět a znát více názoru a zkušeností, než si obuju 250ku :0))..nebo 260ku??!! :0)))))))“
Tak to vypadalo, že tam fakt chceš dát tu 250 (u té 260 jsi následně psal o tom, že žertuješ).
Proto jsem Tě na ten techničák upozornil, to je celé… 🙂 Jinak je to jedno a kdo chce, může si tam dát gumu třeba z traktoru… 😀 😀
Dane pozor – ono taky záleží na tom, co máš v techničáku.
Jasný, chtěl jsem hlavně varovat. Člověk kolikrát vyrazí s radostí z nové gumy a na tohle se lehce zapomene. Ten lak fakt klouže… 🙂
No, zpočátku bych moc jistoty neočekával. U nové gumy s tím povrchovým lakem. Na to fakt pozor… 😉
Jednoznačně Nigt Dragon.Diablo je extra měkká směs. Bude Ti sedět, ale pojezdíš s ní asi tak třikrát kolem komína…. 😀
Taky je mám domluvené. Přední i zadní. Akorát nechám Janku trošku pojezdit na svém modrém, aby mi řekla, jestli Jí to vyhovuje s 240, protože tyhle Avonky 210 Cobra nevyrábí. Tak uvidíme. Jinak bych jí dozadu musel koupit jinou.
Moc se mi líbí, že má opravdu hluboký vzorek. Uvidíme, co vydrží. Slyšel jsem, že má uprostřed tvrdší směs a na krajích měkčí, může to někdo potvrdit? 😉
Nechci tohle vlákno úplně zaplevelit, tak tento příspěvek nedávám jako přímou odpověď Stanleymu. Ale píšu to sem proto, že jsem si donedávna myslel, že ta moje nabíječka je taky Optimate. Nevím proč, možná proto, že nabíječek mám víc (i různé modelářské) a tahle je tomu podobná..
Používám tuto nabíječku a koupil jsem si ji asi před třemi lety kvůli funkci udržovacího napájení. A koukám, že už asi bude končit. Njn, tak budou vyrábět nějaký jiný model.. 🙂
Krásná práce kluci! Mluvil jsem s Rudym chvilku po deváté a už to vypadalo, že mu motorku i vydají… 🙂
No a k tomu návratu – Rudy jede z Alp rovnou na Raider sraz, tak mám radost, že si ho nechce nechat ujít.. 🙂
Jak jsem uvedl v pozvánce a koneckonců i kousek výše v této diskusi: Kromě upozornění mailem budu ještě zde zveřejňovat přesnější propozice jak pátku a soboty, tak i čtvrtku a neděle (cesta tam a cesta zpět). Jelikož i cestu tam a zpět plánuji jako výlet se zastávkami s něčím k vidění apod. tak zveřejním přesnější itinerář trasy a časů průjezdů.
Toto se samozřejmě týká pouze těch, kteří se budou chtít přidat. Čili kdo bude mít zájem, zveřejním i místa, kudy pojedeme a časy, kdy se bude moci přidat. Samozřejmě s určitou rezervou.
Krapet nestíhám, ale itinerář bude počítám snad tedy do víkendu. Možná už dnes, uvidím. Ale abyste si mohli udělat alespoň hrubou představu, zde je odkaz zatím alespoň na předběžný plán cesty tam. Je to hrubé i když se to už asi moc měnit nebude (chci projít ještě uzavírky, apod). Na stránky samozřejmě dám také plány další, včetně cesty zpět a itineráře.
Ahoj Jirko!
Nevím, jestli tahle Tvá odpověď byla směrem ke mně, nebo k Ruddymu (což předpokládám víc). Ale přesně tak jsem to myslel, když jsem psal o studené motorce. Baterka by neměla být nijak teplá, pokud máš studenou motorku. Jinak to, že je vedle nádrže s olejem a že se zahřívá i při jízdě je jasné. Má určitý rozsah provozních teplot a samozřejmě se s tím počítá. Jen mi bylo divné, že by se hřála jen tak. To myslím v pořádku není. Pořád si myslím, že to někde může šlusovat…
Ahoj!
Já jsem tedy laik, ale už jenom to, že je baterka teplá je dle mého špatně. Obávám se, že Ti to někde šlusuje. Nevím, proč zrovna tahle chyba a jestli to souvisí, nebo je to někde „poblíž“ toho čidla, ale baterka by teplá být neměla. Resp. určitě ne, když máš studenou motorku…
Joo, chlastal tam a u výfuků griloval…. 😀 😀 😀
No musíš se přestěhovat k nám a nebudeš muset závidět… 😉
Včera poslal odkaz na fotky z této akce také Pavel, alias Medicinman, čili Lékárník.. 🙂
-
AutorPříspěvky