Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
OK, ja si prosím dve nálepky. A máš u mňa pivko a homeopatikum k tomu.
Dík 🙂28.42018 so oslovil mailom borca s nálepkami. Do teraz sa neozval, nereagoval.
Nejaký iný kontakt nemáme ?
Ďakujem 🙂
Zdravím vospolok.
Niečo málo ( zdvôrazdnujem málo ) o tejto problematike viem. Riešil som to na mojom Raidri.Na začiatok otázočka: máš funkčne zapojenú lambda – sondu ???
K tvojim otázkam. Podla mojich zistení sa Raider nedá pripojit k diagnostike, pretože ju má už nainštalovanú v sebe. Zmeny v palivových mapách robia iba borci ( rozumej profíci, nie amatéri v značkových servisoch ) vo firmách zameraných na ladenie motorov. Nieje to maličkost, ani na čas ani na peniaze. Aj ja som sa zúčastnil takéhoto ladenia na brzde.
Ja tvrdím, že každý výfuk ( aj originál ) striela. Akurát originál je o dost tichší, kvôli tlmiču, katalizátoru a v neposlednej miere aj kvôli aktívnej výfukovej prívere ( klapke ).
S mojím Vance&Hines big radius 2into1 som si užil dost. Dôvodom je aj to, že mam ešte k laďaku aj otvorené sanie, bez airbox-u. Ešte musím napísat, že na motorke mám nainštalovaný power Commander 3 od Dynojet -u.
Po naladení na brzde mal Raider 107 koní a 180 krúťak. Spotreba cca o 0,5 l navrch. Zátah motoru plynulý a brutálny. A aj napriek tomu, si občas výfuk strelil.Po najazdení cca 20 tis.mil som skonštatoval, že to naladenie musím zopakovať, lebo to občasné sa časom zmenilo na každý deň.
Dokonca som zistil, že Bigrádius 2 do 1 bude fungovat aj bez Commanderu. Tu na fore sú borci čo jazdia bez neho a pohoda. Lambda sonda zapojená, samozrejme. Bez nej riadiaca jednotka nevie čo sa deje vo výfukových plynoch.
Bude to asi tak, že niektorý ladák bude fungovat bez Commanderu a niektorý nie.
Skús oslovit chalanov čo jazdia tvoj výfuk ( napr. blackart ) či majú nejaké úpravy na motorke kvôli výfuku.Tieto info ber len orientačne, nikomu nič nevnucujem. 🙂
Drž si.Nazdar Dany.
No mne sa tá nálepka celkom páči. Aké to má rozmery ?
Poprípade mi pošli prosím kontakt na dilera. ĎakujemUž ti rozumiem. Ja ho na moto nemám.
Dík, drž sinazdar.
čo je to ,, černý klín ,,. Dík.Nazdar.
Tak toto nepoteší. Ja som podobný problém zatial nemal. Štartér som rozoberal len preventívne, po 27 tis. mil je ako nový.
Hlavný svetlomet svieti až po naštartovaní motora. Predné smerovky, zadné svetlo svietia už pri zapnutí klúčika.
Čo je ,, levé světlo ,, ? Ak je to prídavné predné svetlo, tak si myslím, že to zo štartérom nesúvisí. Skontroluj žiarovku ( ledku ), poistku, káblové pripojenie.Neviem sem vložit fotku z tel., musím to doštudovať 🙂
No s kým ?
Kto má tak ojedinelú čapičku ?Nazdar. To ma teší, že ti to už jazdí.
Ak sa ti dá, mohol by si napísať prečo nejazdila, aká bola závada. Nech sme tuná múdrejší. 🙂
Dík a nech ti jazdí nie rýchlo ale dlho.
Drž si 🙂
sorry kámo, stále si nenapísal či si na motorke po výmene kvapaliny jazdil, alebo nie.
Skús odpovedať na otázky, čo ti tu dávame, inak problém nevyriešime.
Ak motorka po výmene kvapaliny nejazdila, tak by som ešte skúsil odvzdušniť. Kludne aj klasicky, bez ,,nádobky,, 🙂
Kolko má motor nabehané ?Nazdar.
Po výmene kvapaliny spojka fungovala ? Jazdil si na motorke ?
Páčka spojky je meká, alebo zaberá normálne ?
Ahoj Jani.
No, mala by si napísat aký malý ti vyhovuje: 10 , 14 či 19 palcový plexištít.S toho je rýchloupínací len 14 a 19 palcový. Ten 10 palcový je napevno, na dvoch šróbikoch.
Drž si 🙂
Zdravím vospolok.
V odkaze je plexi 14 a 19 palcové ( ja používam to 19 -kové )tu je to 10,5″ malinké 🙂
Zdravím vospolok.
Ja to robím takto: olej musíš merat vždy za tepla ( min. teplota oleja 60 stupňov C. )
Motorku postavit do vodorovna ( nie na stojane ), mierku vytočiť, utriet, zasunut do otvoru olejovej nádrže
( nie zatočit Tosho 🙂 ) vybrať z otvoru a odčítať hladinu na mierke.Ja dávam hladinu oleja cca 5 mm od vrchnej rysky.
Zdravím vospolok.
S tým meraním hladiny benzínu má pravdu Holly. Je to popisované a aj nakreslené v manuáli na strane 1-8, pod názvom Fuel gauge.
… pravdu píše ten Palo, pravdu ….
prvá commanderka 10 tis. míl, druhá 8120 míl.treba si dobre vybrať 🙂
Paráda dali sme to. No musím priznat, že to bolo dohodnuté s Putinom. 🙂
Kurz bol 1: 17,4. Že som ja nič nepodal. 🙂
Nazdar Tome.
Pri posielaní záloh za ubytovanie nastal malinký, opakujem malinký zmätok.
Chcem sa preto spýtať, či som to pochopil správne alebo ….V prihláške sa píše: ….. pošlou zálohu na ubytování 20 € za osobu a noc ….
čiže pre nás všetkých jednoduchších:
ak idem na 3 noci, platím 3x 20 – 60e
2 noci, platím 2x 20 – 40e
1 noc, platím 1x 20 – 20eak ideme vo dvojici na 3 noci platím 6x 20 – 120e
2 noci platím 4x 20 – 80e
1 noc, platím 2x 20 – 40eTome je toto takto správne ???
Dík 🙂Zdravím vospolok.
Ja používam MOTUL 5100 ESTER 4T 15W-50
špecifikácia: API SG/SH/SJ/SL/SM
JASO MA2Motor je spokojný, ja som spokojný. Dôležité je včas ho vymeniť, na oleji sa neoplatí šetriť !!!
Skúšal som aj Shell Advance Ultra 4T 15W-50, nebolo to ono, liezol von zo všadial ( riedky ).
Potom to bol Yamalube S4 20W-50, v celku spokojnosť, až na tú cenu, no furt tam niečo chýbalo.
Tak som išiel do Motulu, zatial všetko OK a ako bonus ešte aj vonia :-))
No nedaj ho svojmu miláčikovi 🙂Držte si 🙂
sorry opravujem: …slečna plná štavy a sily
ináč ja som z LV 🙂
-
AutorPříspěvky