Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
nazdar
DIABLO alebo NIGHT DRAGON ???
Nazdaaar. 🙂
Toto som našiel napísane na pneumatikách čo mám v garáži:
240/40 R18, 79 V, M. Commander II – MAX. LOAD 437 kg AT 290 kPa ( 42 p.s.i ) COLD
210/40 R18, 73 H, Metzeler ME 880 – MAX. LOAD 365 kg AT 290 kPA ( 42 p.s.i ) COLDPodla mňa je to údaj o maximálnom zaťažení pneu. pri určitom tlaku, meranom pri studenej pneumatike. A nie prevádzkový tlak na našom Raider-i
Čiže, si myslím, že prevádzkový tlak pneu. na konkrétnej motorke určuje výrobca motorky, nie výrobca pneumatiky.Držte si :-))
Nazdárek.
Trošku som ňúral po webe niečo o nabíjačkách, ajhla som si všimol nezrovnalosť.
Otázka č.1:
prečo používať OPTIMATE 6 ???, tá je určená od výrobcu na baterky o kapacite 15 – 240 Ah.
Neviem ako vy, no ja mám v Raider-i baterku o kapacite 12 Ah.Otázka č.2:
nieje vhodnejšia na naše batérie OPTIMATE 5 ??? Tá je určená pre bat. 7,5 – 120 Ah.iný rozdiel okrem ceny som si nevšimol
Dík za vaše postrehy 🙂Zdravím vospolok.
Na začiatok ma teší, že to dopadlo úplne na parádu. Rudy má mmoto doma a vyráža na výlet, Palino a aj Rudy má nového kamoša :-). Takto to má vyzerať v partii, podobne postihnutých ludí. Palo máš bodík za ochotu spolupracovat. Na Raider-zraze mi môžeš zobrať pivko :-))Ešte to trochu skomplikujem. Kludne to môže byt trochu opačne. Dôsledok je pokazený štartér (odlepené magnety) ale príčina môže byt v štartovacom relátku. Zoxidované relátko sa pri štarte mohlo zaseknúť ( privarit ) v zopnutej polohe. Štartér naštartoval motor, no zaseknuté relátko stále tlačí prúd do štartéru , ktorý sa neprestane točiť ( štartér je spojený s motorom cez volnobežku ). Štartér sa prehreje a odlepia sa magnety. Velký odber prúdu mohol spôsobiť to zohriatie baterky. Pokles napätia na baterke mohol spôsobiť tie chybové kódy v diagnostike. Toť moja úvaha.
Držte si. 🙂
…. určite ten štartér vyfot. Som zvedavý ako vyzerá vo vnútri a čo sa poškodilo od magnetov.
Dík.
Nazdar RUDY.
Som rád, že sa závada našla. 6 týždňou je ale v sezóne strašne dlhá doba. Ja by som skúsil niečo pohladat aj PL, tam sú velky rozoberači a možno sa tam nájde aj použitý štartér za dobrý peniaz.Nemáš niekoho blízko teba kto by ti požičal štartér ? Výmena zaberie 10 minút aj cígom. Pre istotu, či bude všetko fungovat ako má.
To štartovacie relátko určite vymeň, nestojí vela. Ja som mal velké starosti ešte na 14- intruderi. Skončilo to až výmenou rotora za škaredé peniaze.
Aký ročník máš Raidera ? Ako vyzeral štartér z vnútra ? Nebol tiež zoxidovaný ( zatopený ) ???Držím palce, nech sa to podarí čo najskôr.
Zdar.
… podla mňa by sa baterka nemala nejak moc zohrievat, ani pri nabíjaní. Treba na nej zmerat napätie, to vie napovedať, kde sa životnosť ( stav ) baterky nachádza.
Píšeš, že ste to merali, aké bolo napätie ?… vyššie píšeš, že sa objavili okrem 12 aj dalšie 3 chyby. Aké to boli ???
… motorku umývaš wapkou ???Aaaaaaa, to nebola otázka pre znalých, ale pre ostatných. :-))
Ale ÁNO, trefa do čierneho
vždy ma poteší, ked objavím niečo nového aj po 5-tich rokoch vlastníctva Raidera
držme si :-))
nazdar Hajcus.
No nie som si istý, preto sa pýtam. Podla teba je jedno na akú motorku namontujem tu 240-ku, vždy treba nafúkať na 2,9 ??? Ja by som povedal, že nie. No , musím preveriť, čo píše ujo Michelin na mojej gumke.
Ale až cez víkend, bo makám na panskom až do soboty.Dík a drž si 🙂
bolo počuť relátko pri štarte? nejaké cvakanie, …, štartér sa nepohol ?
čo znamená kód chyby – 70 ???
stretol sa s tým už niekto ? …je to haluška 🙂
Nazdar.
Ja by som začal kontrolou konektoru a kabeláže k nemu, potom výmenou toho snímača, najlepšie vymeniť z iného, funkčného Raidera.
Robilo sa niečo na motorke pred závadou ?Až teraz som si to tu všimol.
Otázka: prečo fúkate 240 viac ako 210 ??? ( 2,9 – 3,3 )
Dík za info. Držte si 🙂
….. pekné fotečky, vyzerá to na parádnu jazdu, trošku vám závidím :-))
Nazdar.
Ak si dobre pametám:1, stlačíš tlačítko na lavej strane riadidiel ( to ktorým prepínaš tachometer ) a súčastne stlačíš tlačítko na nádrži. Cca 3 až 5 sekúnd, kým ti nezačnú blikať hodiny. Všetko pusti.
2, potom stlačaním tlačítka na nádrži nastavíš hodiny ( 0-12 ).
3, potom stlačíš tlačítko na lavej strane riadidiel, tým sa hodiny prepnú na nastavenie minút ( 0-60 ). Stlačaním tlačítka na nádrži nastavíš minuty.
4, ak sa ti podarilo nastaviť aktuálny čas, tak spokojne stačíš tlačítko na riadidlách na ukončenie procesu nastavovania
5, si hrdý čo si dal 🙂 a ideš sa voziť
6, ak to všetko fungovalo, podakuješ kamošovi, ktorý ti takto dobre poradil :-))Drž si 🙂
Zdravím vospolok.
Tento olej, no s viskozitou 10W-40 som používal do ,,14,,-intrudera cca 10 rokov. Vtedy ešte pod názvom GPS.
Nemôžem povedat nič zlé, všetko šlapalo na parádu, v zime aj v horúčavách. 🙂zdar. Mne sa tiež zdá , že je namontovaný opačne. Až som o tom presvedčený.
Ešte som taký ani nevidel. To že je originál Yamaha je jasne , no pochybujem , že je určený pre Raidra.
A vôbec sa mi nepáči, nedal by som ho na motorku. 🙁
IMAGE je nanič, dôležitý je ÚCEL. 🙂
Nazdar HOŠI.
Stepan sa ozval. Citujem: …barva černá nebo bílá, stříbrná, zlatá… a různé další pastelové ….Vyzerá, že farieb je dost. Opakujem, ja si prosím 2 x bielu.
Ďakujem. 🙂
no ja som videl na obrázku bielu nálepku. Mám tmavomodré auto, tak potrebujem niečo svetlé, ako píše Tom.
Dík. -
AutorPříspěvky