Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Zdravím vospolok.
Mne osobne sa tieto nové Jawky páčia. Motor je krásny. Proste sa to podarilo. 🙂
Naj je tá retro bordová.Držte si.
Zdravím vospolok.
V nedelu som sa zúčastnil, za krásneho a teplého počasia ( 4.11.2018 ), parádnej jazdy.
Stretli sme sa až 4 kusy Raiderov. Bolo super. Dal som 365 km.Nazdar Tome.
Podla toho smeru vytrhnutia usudzujem, že ten tlmič ide do výfuku tou poškodenou časťou napred.
Podla velkosti poškodenia, usudzujem, že predchádzajúci majitel bo silný, vytrvalí a trpezlivý pri rozoberaní.
Usudzujem, že sa držal hesla: ked to nejde silou, treba použiť silu ešte väčšiu. 🙂Tlmič prebrúsiť z vnútornej strany, okolo poškodenej diery. ,,Priheftovať,, z vnútornej strany obyč. podložku rovnakého priemeru ako bola pôvodná diera a je to. 🙂
Držte si 🙂
Nazdar Jozef.
Rád Ťa vidím. 🙂
Túto verziu som chcel obísť, skoro 14e za žiarovku, KATASTROFA 🙁
Ospravedlňujem sa Palovi a aj všetkým tu na fóre. Došlo k omylu, pri prepočítavaní, zlyhal ludský faktor. Vinu priznávam a odsudzujem sa na nepodmienečný trest vypiť s každým, koho som oje-klamal, jeden pohárik dobrej domácej p.
definitívne teda: prvá commanderka 10 tis. míl, druhá 8120 míl.
PS: že bývalý kamarát, 🙁
Držte si chlapci a dievčence 🙂
No mne vydržala prvá Commanderka 10 t.mil a druhá ( to už som poznal Pala )
8120 mil.Nazdar Juras.
7991 KM ? to nieje ani 5000 mil. To je strašne málo. 🙁
Vizerá to tak, že v tej našej Raider – skupine je to samí extrémista. 🙂
Zdravím.
Palovi neverte, s tými km preháňa. Ja by som už dávno prezul pneu s takým vzorom ako Palo ešte dojazdieva. Takže určite minus 1000 – 1500 km s toho čo napísal.🙂 🙂 🙂
Držte si
Zdravím vospolok.
Ja by som ešte počkal či sa závada na 3.- kolečku u Martyho potvrdí.
Menit kolečka preventivne, to podla mna nie. Je to velký zásah do motora, nato treba mechanika s velkými gulami. Pokial to nieje pravidlo, že sa to pokazí na každom Raideri 2008.
Dalšia vec je, či sa dá kúpit kolečko, ktoré bude už upravené, aby sa závada nezopakovala ???
Zdravím vospolok.
To musel íst borec na 4ke. Môj Raider ide hodne viac ako 200, ale na 5-ke. 🙂Moja skúsenosť s motorom chladeným vzduchom a olejom. Bola to síce ,,14,,- intruder ( ináč najkrajšia motorka na svete ) ale je to v princípe jedno.
Mal som teplomer na olejovej kontrolnej mierke. Pri normálnej, plynulej jazde ( 80-100 km/h ) bola teplota okolo 90 stupňov. No ked sme nakladali do zákrut ( plyn – brzda, alebo dialnica ) vybehla teplota oleja bez problémov až na 120 – 125 stupňov.
Takže teplota oleja sa určite mení aj za jazdy, záleží to na štýle jazdy. Preto ja dávam do môjho Raidera motorový olej na vyššiu teplotu ( …w – 50 )Toť moja skúsenosť chlapci a dievčence. Boha, ide na nás zima. 🙁
Nazdar Pawúčik.
Palo napísal úplne všetko. Viac netrebalo. 🙂
Tosho čav. Nie, nie, to som nepovedal. 🙂 Ked je motor pod plynom tak sa prenáša väčšia sila cez remeň na koleso. Čiže sa viacej šponuje remeň. Skôr plati, že píska remeň ktorý je uvolnený.
To je prvé, čo musí postihnutý jedinec pískajúcim remeňom, skontrolovať !!! 🙂
len pre oživenie: motorka na bocnom stojane. na remen tlačime váhov 4,5 kg, previs na kontrolnom mieste musí byt 7,5 – 13 mm ( ja sa snažím nastavit na 10 mm, či že stred )
pri záťaži je remeň ovela viac napnutý, našponovaný, viac pritláčaný do remenice.
nazdar , ja si myslím, že je to remeň.
Ja nie som prívrženec mazania, či mydlovania, či inej úpravy povrchu remeňa.
Na starom Raidery som dal cca 20 tis.mil bez ,,údržby remeňa,, a nebol problém.
Nový Raider som kupil už s remeňom nastriekaným nejakým sajrajtom a popiskuje furt, hlavne ked je mokro.
Na dotyk sa my zdá, že je mastný, či lepkavý. Cele zle. Špina sa tam usadí a potom remeň píska.Môj plán je, že remeň sa budem snažit umyt, vyčistiť, ešte neviem čím to pôjde dole, no určite to dole dám.
Ja si myslím, čistý remeň nepíska. 🙂
niečo pre inšpiráciu: https://www.heureka.sk/?h%5Bfraze%5D=Sprej%20na%20remene
PS: toto je len môj názor, musíš sa rozhodnúť sám, čo si budeš robiť so svojim remeňom. :-))
Zdravím vospolok.
Popozeral som fotečky, vyzerá to, že ste si to poriadne užili. Počasie vydržalo.
Velká škoda, že som sa kvôli práci nemohol zúčastniť skvelej akcie. Nabudúce sa mi to dúfam podarí.Tosho, ďakujem za info a nech ti to ešte dlho vydrží 🙂
Držte si.
nazdar diskusia prebehla tu: https://raider.cz/forums/topic/baterie-typy-pouzivate-a-zkusenosti/
moje konštatovanie:
Trošku som ňúral po webe niečo o nabíjačkách, ajhla som si všimol nezrovnalosť.
Otázka č.1:
prečo používať OPTIMATE 6 ???, tá je určená od výrobcu na baterky o kapacite 15 – 240 Ah.Neviem ako vy, no ja mám v Raider-i baterku o kapacite 12 Ah.
Otázka č.2:
nieje vhodnejšia na naše batérie OPTIMATE 5 ??? Tá je určená pre bat. 7,5 – 120 Ah.iný rozdiel okrem ceny som si nevšimol
Dík za vaše postrehy Nazdar, ja budem určite kupovať túto: YUASA (ORIGINÁL) YT14B-BS, 12V, 12AH
…. aj keď verím, že pokaziť sa môže všetko …
drž si 🙂
Aaaahoj.
Podla mňa, životnosť motora závisí od toho ako sa o neho budeš starať a čo s ním budeš robiť.
Ked budeš pravidelne meniť oleje ( radšej skôr ako neskôr ) a nebudeš s ním orať v meste ( Raider nieje moc na jazdenie po mestských zápchach ) tak určite ten nízko-otáčkový marha ( rozumej velký 🙂 ) motor vydrží vela, vela km ( míl ).Kubbeši šťastnú ruku pri výbere. Najkrajší je aj tak červený Raider. 🙂
Toscho tie nálepky sú parádne, hlavne tá čierna na červenom.
Tú moju bielu som ešte nestihol nalepiť, asi až po Slovensku 2018.
Zdravím vospolok.
Týmto aj ja chcem poďakovať všetkým ( chlapcom a aj dievčatám ), ktorí zorganizovali a pomohli zorganizovať ďalšie parádne stretnutie podobne postihnutých ludí.
Bolo mi s vami dobre.Velký obdiv Toshovi, za jeho nekonečnú trpezlivosť a Janke za to, že mu to dovolila.
ĎAKUJEM.
Držte si 🙂
-
AutorPříspěvky