Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Nazdar.
Ja dávam podložky vždy.Súhlasím s Vami chlapci.
U Kapličky: krásne miesto, výborné jedlo, personál na jedničku. Za mňa určite ANO.
A s takou partiou ako vlani, môžem kedykolvek.No výborne Davide.
Teším sa s Tebou a dúfam, že aj túto sezónu dáme spolu pár míl.Drž si. 🙂
Dobrá práca.:-)
Prepáč Tosha, píšem trošku neskôr, ale predsa. 🙂
Prajem Ti vela zdravia, lebo bez neho nieje nič, vela elánu do všetkého čo máš rád, nech Ti trpezlivosť s Nami dlho vydrží. Nech stretávaš len dobrých ludí a hlavne všetky míle na Raidrovi šťastne až domov.
Som rád, že som Ta stretol. Si ,,velký,, človek a vďaka Tebe som mohol spoznať vela skvelých ludí.
ĎAKUJEM TI, že pre nás robíš tolko parádnych vecí.
PS: Ďakujem aj Tebe Janka, že sa nám o Toshu tak dobre staráš. 🙂
Ahojme.
Za mňa to vyzerá parádne. Krásny výhlad, krásna stavba.
Ja sa na toto miestečko teším.Zdravím vospolok.
Ja by som vynechal to montovanie, počkám Vás v bare a ožerem sa s barmankou. 🙂Pawuuk, a máš Ty vôbec barmanku ?
Zdravím Ťa Marketka.
Vitaj medzi nami. 🙂
Ja si myslím, že na kúpu motorky nieje nikdy neskoro.
Ked si nikdy motorku neriadila, tak na prvú-é sezónu treba kúpiť niečo lacné a lahké.
Kúp si to, čo sa páči Tebe, nenechaj si do toho kecať. Žijeme len raz. 🙂Vela zdaru pri výbere.
Nazdar.
Bohatost zmesi sa dá nastavit tým powercommandrom.Diky hoši, to sa vie, ked sa uvidíme, tak vás všetkých pozývam na panáka ( -y )
Ooooooo, ĎAKUJEM VÁM KAMARÁTI, som rád, že mám takýchto priatelov okolo seba.
Zdravím Ta Pawuuk.
Tak to pozerám, no paráda. Si šikovný, prekvapil si ma. Klobúk dole. Si frajer. 🙂
Gratulujem ku krásnej motorke a vitaj medzi nami.
Nazdar Jardo.
Ja si myslím, že všetko čo pomôže bezpečnosti, či už tvojej alebo ostatných, je vítane.
A blikajúce brzdové svetlo, podla mňa, k tomu patrí. Zbadáš ho skôr aj za slnečného počasia. A to je jeho úlohou.
Takže za mňa ANO, takémuto vylepšeniu.Smerovky v brzdovom svetle určite NIE, ale to je už iná téma. 🙂
Zdravím vospolok.
Áno, súhlasím s mechanikom. Chalani, ktorí si dali skontrolovať ventily, zkonštatovali, že vôle boli v pohode a netrebalo nič doštelovat.
Ja si myslím, že je lepšie jazdiť s málinko väčšou ventilovou vôlou a malým šelestom, ako zle nastavenou malou vôlou a hroziacim podpálením ventilov.
A Raider má predsa hydroštely, tie všetko doladia. Len treba nalievať do motora vhodný, kvalitný olej a meniť ho v predpísaných intervaloch.
Ako povedal naj. mechanik: na oleji sa nesmie šetriť !!!Nazdar Tome.
Ano, a ja som sa zaoberal touto témou. Dokonca mám aj malé skúsenosti s KN filtrami na Raidrovi. Na mojom červenom Raidri som mal takéto filtre namontované.
Moja skúsenost je presne taká ako píšeš. Volným okom pozorovatelné diery boli vidiet po opratí ( vyčistení ) a aj po nastriekaní olejom a prebehnutí motorky par km cez mesto.Takže, podla mňa KN vzduchový filter nieje lepší ako klasika originál papierový.
Tých pár koníkov, čo môžem získať ( nie som si istý ) nepotrebujem na tak silnom stroji , ako Raider bez pochyby je. Aj tak najslabším článkom na Raidrovi som ja. 🙂verím, že je na Teba spolah. 🙂
Zdravím vospolok.
ANO, Pawuuk má rovnaký názor ako je ten moj.
Jedna vec je ako to na moto vyzerá a druhá, tá je najdoležitejšia – je BEZPECNOST, aby tie smerovky bolo aj dobre vidieť. Bol by som velice nerád, keby do mna niekto zozadu narazil, lebo si nevšimol moju smerovku.
Nemám problém napr. s led-smerovkami, ked ich vidiet aspon ako originalne.Malý rozdiel od Pawuuka som predsa len našiel. Serie ma, ked natrafím na ceste na moto, ktorej neje vidiet smerovky. Po kolízii s takouto moto si to majitel určite odnesie.
A ked bude večší ako ja, tak zavolam Pawuukovi, ten sa už onho postará. 🙂Nazdar Jardo.
Je to krásavec. Nech Ta dlho poslúcha. 🙂
zdravím, no to to fakt vyzerá škaredo.
U nás v energetike je takéto označovanie zakázané už aspoň 10 rokov, práve pre možné takéto závady.
🙁 -
AutorPříspěvky