Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Ahojme.
Skôr ako značku, som mal na mysli aký typ oleja používate.Ano, v manuali píšu SEA 80, API GL-4, hypoidný, množstvo cca 0,55 l.
Výmena po 16 tis. míl/ 25 tis. km, alebo 2 roky.Ja používan už dlhšie prevodový olej od Yamalube SEA 80W-90, API GL-5.
Mal by to byt vyšší level od GL-4.PREVODOVÉ OLEJE
API GL 1 – Prevodové oleje pre málo zaťažované prevodovky
API GL 2 – Prevodové oleje pre priemyselné a pomalé prevodovky
API GL 3 – Prevodové oleje pre normálne zaťažované prevodovky
API GL 4 – Prevodové oleje pre vysoko zaťažované a málo zaťažované hypoidné prevodovky
API GL 5 – Prevodové oleje pre vysoko zaťažované hypoidné prevodovkyzdar skupino.
Náučné videjko. Taketo operácie je dobre robit doma.
Mňa skôr zaujíma čo do tých rozvodoviek nalievate. Čo píšu v manuali ovládam. 🙂
Dík za infošky.
manual píše:
AC magneto ( alternátor )
Model/výrobca F4T38971/MITSUBISHI
Štandardný výkon 14,0 V 32,0 A 5000 ot./min ( pri 14,5V je to 464 W )
Odpor cievky statora 0,112–0,168 Ω
Usmerňovač/regulátor
Typ regulátora Polovodič-skrat
Model/výrobca FH012AA/SHINDENGEN
Regulované napätie naprázdno 14,2–14,8 VVýmenou halogenu v prednom svetle za LED-kové som niečo málo ušetril.
Predné svetlo cca 2,8 A, 40 W.
Palivove čerpadlo ma 5,5 A, cca 80 W
Niečo zožerie zapalovanie, niečo zadne svetlo, smerovky, …
Zrátane to nemám, no myslím, že rezerva tam určite bude.Aj tak naš alternátor maká vždy na plný výkon ( 32 A ), čo sa nespotrebuje, regulátor vyskratuje na kostru.
Nazdar Tome.
Ja používan lacné, ale celkom dobre svietiace ledkové svetla z Aliexpresu. Konkretne trojledkové, okruhle.
Sem tam do nit pri vapkovaní vnikne voda, no za tie prachy to je ok. Je ich vidiet cez deň a v noci svietia paradne. Majú denne svietenie ( po obvode ) a stretavačky. Prikon uvadza predajca 30W/svetlo, čo je pri 14V cca spotreba 2A. Zapojil som to na origo.vypinač v pravo ( pri plyne ), cez relatko, ,,za klučik,,.Zdravím vospolok.
Tak po dlhe dobe noví Raidrista. Hurááá. Vitaj medzi nami a nech Ti Raider robí iba radost.
Ja som ,,zatial,, nenašiel iný ako metrický závit na Raidrovi.
Všetky šroby čo sú zašrobovane nie do ocele ( ale do hliníka, horčíka – rám ) majú jemne stúpanie.
x 1, alebo x 1,25 mm. V oceli je všetko klasika.Muselo to byt na chromke, lebo ja som cobru nejezdil.
Nazdar Peter.
Chromku deriem už druhu, prvá dala 14,5 tis.míl. Na suchu výborná, na vode opatrne, bude tvrdšia a má v strede menej drážok, vlastne ich tam vôbec nemá.
Cruisetec ? tam skusenost nemám. Tomáš to teraz obuval na HD, na začiatok všetko ok. Uvidíme neskor, ako sa bude chovat, kolko najazdí, …..
Vyzerá dobre, dražký tam nejaké má, je dvoj-zmesová, cena je podobná ako chromka. No uvidíme.Drž si. 🙂
Nazdar Peter.
Ano, viem o tomto probleme, stava sa to.
Dokonca to ma vplyv aj na tlmiče, preto sa odporúča, pri konečnom dotiahnutí inbusu ,,prepérovať,, vydlu, nech si všetko sadne na miesto.dík za postrech.
Jeeee, tak to sa ku gratulacii pripajam aj ja. Zelam vsetkym vela, vela zdravia a 🍀
Hrdemu tatkovi zvlast. 🥂Držím palce, nech sa všetko podarí.
Nazdar Atlane.
VIF používam už vela rokov. V aute uplne pravidelne, do motorky sem tam, no hlavne na zimu. Vôbec sa nemusiš bat predávkovat odporučane množstvo VIF-u. Ja to davam 2-3x viac ako píše výrobca.
Zatial pohoda s autom aj s motorkou.Drž si. 🙂
Chcem pozdravit nových členov aj ja.
Raider je výborný výber motorky, tak nech Vám obom robí len radost.
Želám všetky míle stastne až domov.Tak a tento rok som to stihol. 🙂 ( Dík Jani )
Tak k dnešným narodeninám Ti TOMAŠI želám hlavne vela, vela zdravia, hodne pohody, trpezlivosti a mega elánu do života, do organizovania NAŠICH moto stretnutí.
Nech tá nova motosezóna 2021 je lepšia ako tá stará. ( a to Šumava bola topka )
Drž sa kamaráde.ĎAKUJEM Tosho za prianie. 🙂
Nazdar,
pozor na lievané oleje, brat len z overeného zdroja. Často sa stáva, že ti ,,nalejú,, iný olej. 🙁Pre MAMLO.
Ďakujem za Tvoju pracu s videjkom. Podarilo sa Ti to parádne. Prekvapil a zároveň si potešil.
Ten krátky zvuk nemá chybu.Tešilo ma a pozdravujem.
Zdravím vospolok.
Stretko ŠUMAVA bola moja top akcia tejto sezóny. V týchto končinách som bol prvý krat.
Je to kus nádhernej krajiny, parádne asfaltky a vela krásnych miest.Som strašne rád, že som sa mohol zúčastnit tak skvelej akcie, s tak fajnovými ludmi.
Vyhrávala pohoda, smiech, dokonca aj športové zápolenie sme mali. 🙂
Bolo to s Vami parádne, tolko som sa už dlho nenasmial. 🙂Preto chcem podakovať organizátorovi, za jeho trpezlivost a vytrvalost.
Tome nech Ti to ešte dlho vydrží. Spoliehame na Teba. 🙂A dúfam, že sa ešte tuto sezónu vidíme.
Držte si. 🙂
ĎAKUJEM VŠETKÝM ZA SPOLOČNOSŤ. Palec hore. 🙂
Nazdar.
Ano, už vieme, že sa toto stáva, ten mosadzný čap zvykne robit problémy, ked nieje sem-tam premazaný.
Už sa tu vyrábali náhrady. 🙂Dobre zvladnutá oprava. Palec hore. 🙂
Drž si.
Zdravím Ťa kamarát.
Aj ja Ti chcem popriať hlavne vela štastia, lebo šťasný ludia sú zdraví, veselí, …..
A všetci Ti budú závidieť. 🙂
Nech sa Ti darí v rodinke, v práci, v kukáčina, na baráku a nech Ti vždy zostane trocha času na moto-rodinu.Vždy sa teším na stretko s Tebou.
Drž si. 🙂
-
AutorPříspěvky