Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Já jsem trochu mimo, protože mám Stryker, ale mám vysoké plégo a zvyknul jsem si a už ho nesundám. Jezdím v otevřené helmě i v dešti. Ono je to i otom, při větší rychlosti se naddřeš jízdou v zpřímené poloze.
Proto doporučuji plego na hraně průhledu přez a skrz něj. Dále minimum hmyzu na oblečení, spíš žádný. Jinak motorka se mi líbí víc bez pléga.Ahoj kamarádi, co k tomu říct, skvěle prožitej čas se skvělými kamarády. Slepil jsem pár momentek z kamery a tady přikládám.
Jirka a MarieNemáš tam víc oleje, po výměně?
Tak dnes prodáno do Mladé Boleslavi , vlákno lze zrušit.
Ahoj, přidám zkušenost z loňska. Je to sice na Strykeru, ale velice poučné. Vloni v létě se chystám do jihočech, zběžná kontrola pneu Bridgestone Exedra 210/40. Najeto cca 11500km, ve středu již bez vzorku, zkrátka slicky. Po dvou dnech při cca 12000km klasická drátěnka viz foto. Poučení je, na mé moto tyto pneu měnit max při 10000km.
Kamarádi, tak jsem chvíli strávil na Vaší akci „South“ a na férovku můžu říct, každý okamžik byl moc fajn. Taky jsem se s Vámi sklouzl na Hlubokou a protože mám na bajku kameru tak jsem to trochu sestříhal a video dávám k dispozici. Fakt bylo to s Vámi dobrý, přeju hodně hlasitejch kilometrů a hlavně kolama dolů. Jirka a Marie
„Video je v HD, nastav přehrávání na HD“.Tak jsem to přečet a můj názor je, že se jedná o tranzit a každoroční ucpané dálnice v termínu prázdnin Němců. Když budu mít ubytování kdekoliv v Tyrolsku tak mně zřejmě nikdo pokutovat za jízdu po vedlejších silnicích nebude. Mnohem větší problém pro nás je, že nám ty naše stroje hrajou moc nahlas.
Jo mám namontován „Stebel“ jak to má přes 110 db tak je to nezpochybnitelná investice. Originál klakson na Strykeru mi připomínal troubení trabantu.
Na mém Strykeru mám laďák od „Miller Auspuff“ z Německa. Kupoval jsem ho v době, kdy se hrálo na označení „E“ na koncovce + jakási kartička potvrzující homologaci pro daný typ motocyklu. Dnes je zřejmé, že si s tím můžu vytřít konečník, protože se bude měřit. Domluvil jsem si změření na autodromu v Mostě a v sobotu mi naměřily i s namontovaným db killerem 102 db. Zřejmě budu muset změnit plány pro dovolenou. Myslím, že se brzy začne používat cestovní semafor jako je na Covid taky na hluk motorek.
Ahoj, narazil jsem na téma volby vyhřívaných gripů nebo vyhřívaných rukavic. Protože cca dva roky používám vyhřívané rukavice tak k tomu něco napíšu. První dilema je gripy nebo rukavice. Protože mimo velké motorky mám ještě skůtr a 2kw koloběžku tak jsem zvolil rukavice. Na skůtru občas vyrazím v chladném počasí do práce cca 18km a po okolí. Na koloběžce jezdím cca 5km do hospody za každého počasí. Na velké motorce si většinou na podzim přitápím do rukavic dopoledne než se zvedne teplota. Vlastním rukavice Orina Tesla za spoustu peněz, ale nelituji. Rukavice jsou docela objemné s chrániči a velkou manžetou ve které jsou na konektorech akumulátorky. Na manžetě je podsvětlené tlačítko, které svítí barevně podle zvolené teploty, za tmy to svítí zbytečně moc. Mají být prodyšné a voděodolné. Zmoknul jsem v nich jen párkrát na cestě do hospody, ale to je na krátkou dobu, abych mohl říct, že jsou nepromokavé. Až se povede jízda v hodinovém lijáku přidám zkušenost. Nejdelší použití bylo cca 5hod při teplotě 6-10°C na stupeň vytápění 2.
Já to vidím tak, že co je v techničáku je zajímat nebude, jak naměří více jak 95db tak je problém. Ta značka je tam, aby se nemusely dohadovat s majitelem nad techničákem.
-
AutorPříspěvky