Informace k vyúčtování 5. ČSRS:
Díky samostatným zálohám na úhradu dřeva na oheň a speciálně pro nás otevřené hospodě jsem věděl, že by nám mělo zbýt něco málo navíc. Sice existovala možnost, že pokud by nás bylo méně, jako organizátor bych rozdíl doplácel, riskl jsem to však a protože se nás nakonec sjelo dostatek, skutečně nám zbyly nějaké peníze navíc. A dodávám, že tyto peníze hodlám utratit při organizaci příštího Raider srazu – např. na zakoupení společného přípitku, sudu piva, obědu, apod. To bychom viděli podle konkrétní situace.
Každopádně zdržení v určení konečné částky vyúčtování způsobilo více faktorů. Nejprve měl zodpovědný manažer dovolenou, poté příliš práce, aby se zabýval touto „drobností“. Opakovaně jsme se naháněli a bylo mi to dost nepříjemné. X-krát jsem dostal přislíbeno, že se zodpovědný manažer ozve a nic se nedělo, později s poukazem na množství práce. Během července jsme se na závěrečném vyúčtování nebyli schopni shodnout a najednou mi koncem července poslali závěrečnou fakturu a tvářili se, že to je pro ně uzavřené… Dost mě to otrávilo, neboť jsem věděl, že by nám z vyúčtování měl zbýt větší přeplatek, než bylo vyúčtováno ve faktuře kempu. Proto jsem rozběhl nové kolo dohadování a telefonoval jsem si dokonce i s jednatelem, který přislíbil nechat vyúčtování přezkoumat… Koncem srpna jsme se konečně shodli na částce přeplatku a výše jsem uvedl předpoklad, jak tento přeplatek využijeme.
Nicméně do konce srpna jsem se dohadoval s managementem kempu, kde jsme byli ubytováni a nakonec jsme na správné částce přeplatku shodli. A jak jsem zmínil – díky penězům, vybraným do společného fondu na bar Stolárna a dřevo, resp. díky tomu, že dorazilo celkově dost účastníků, kteří úhradou tohoto poplatku přispěli na společné přiobjednané věci navíc – zůstala mi po vyúčtování k dispozici částka 4.812 Kč. Z této částky ještě musím něco odečíst:
- Janu Z., který se sice přihlásil a poslal zálohu, ale nedorazil, takže mu ubytování propadlo. Ovšem díky tomu, že měl na záloze přeplatek 740 Kč (a konečně je uzavřené vyúčtování), tento přeplatek Honzovi zasílám zpět na účet;
- Vincovi B., protože mu po příjezdu do kempu nebyli schopni vydat klíče k jím objednané chatce s poukazem, že Jan Z. (s kterým měl bydlet) „někde běhá po kempu a klíče má u sebe“.. Byl to jeden ze zmatků kempu, protože jak víme z předchozího bodu, Honza nepřijel a tak jsem musel operativně řešit Vincovo ubytování. Nakonec si jej k sobě vzal Kaštan, takže Vinco nevyužil svoje ubytování, které by měl samostatně dražší. Proto také Vincovi zasílám nějaké peníze – konkrétně 130 Kč, nebo cca 5 € (měl objednané ubytování v chatce);
- Romanovi J. (Kaštanovi) pošlu zpět 500 Kč, neboť měl objednané ubytování samostatně, ale díky tomu, že vzal k sobě Vinca, mu ubytování vyšlo levněji (měl objednané ubytování v ubytovně);
Ze zbývající částky 3.442 Kč si odeberu 500 Kč, které jsem zaplatil za parkování na parkovišti hradu Bouzov hromadně za všechny. Bylo to výhodné, protože při ceně parkování bychom zaplatili dohromady o dost víc a hlavně – placení a vydávání lístků jednotlivě by nás tam časově zabilo…
Zůstalo nám tedy k dobru 2.942 Kč. Jak jsem psal výše a také jsem dříve avizoval – tuto částku hodlám napříště investovat do něčeho „společného“, podle potřeby. Jestli to bude zase za nějakou službu, nebo třeba za sud piva nyní nevím. Jen jsem chtěl, aby tento údaj byl všeobecně známý (a jsem rád, že jsem se po více než dvojměsíčním dohadování s kempem k nějaké částce dostal…).